Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:58:53 GMT

«ضیافت حقیقی» به چاپ هفتم رسید

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۵۷۱۲

«ضیافت حقیقی» به چاپ هفتم رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «ضیافت حقیقی؛ مجموعه سخنرانی‌های آیت‌الله استاد محمد شجاعی» به‌تازگی توسط انتشارات سروش به چاپ هفتم رسیده است.

«ضیافت حقیقی» مجموعه ۱۱ سخنرانی است که آیت الله محمد شجاعی درباره ماه مبارک رمضان و روزه ایراد کرده و بارها از شبکه قرآن صدای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است. این کتاب شامل مباحثی از جمله ضیافت خداوند، اعمال و آداب رفتاری، روزه حقیقی، مباحث معرفتی مربوط به روزه، شرایط روزه صحیح و راه های درک این توفیق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مطالب این‌کتاب،  سخنرانی‌های آیت‌الله شجاعی درباره ماه مبارک رمضان است که ابتدای دهه ۶۰ ایراد شده و چندسال است که این سخنان چند مرتبه از شبکه رادیو قرآن پخش شده است.

آیت‌الله شجاعی در این سخنان، به ترغیب مومنان به عبادت مخلصانه و راهنمایی برای بهره گیری کامل از ایام و لیالی ماه مبارک، به ویژه شب های قدر، به منظور تقرب به درگاه الهی و برخورداری از نعمات معنوی در دنیا و آخرت می پردازد، و توصیه‌هایی برای حفظ رقت قلب حاصل شده در این ماه برای باقی ایام سال و عمر دارد.

این‌کتاب در ۱۱ بخش تدوین شده که عبارتند از: معنای عبودیت، صدق در اعمال، شرایط روزه صحیح، ظاهر و باطن روزه، روزه داری خواص: مبطلات قبولی روزه، صاحب خانه خداوند است: تذکراتی برای صیام، تذکراتی در باب تلاوت قرآن و دعا، درک شب های قدر، شب ۱۹ ماه مبارک رمضان: حضور و تضرع، شب ۲۱ ماه مبارک رمضان: وصیت علی(ع) و گفت و گوی موسی(ع) با خداوند و درباره عید فطر و حفظ رقت قلبی که در ماه مبارک عاید شده است.

چاپ هفتم این‌کتاب با ۱۷۶ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۷ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5059104 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد شجاعی انتشارات سروش تجدید چاپ رایزنی فرهنگی تازه های نشر معرفی کتاب ترجمه دفاع مقدس تجدید چاپ ادبیات جهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب کتاب و کتابخوانی انتشارات سروش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران صنعت نشر موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ماه مبارک رمضان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن نوزاد ۲۰ روزه در غزه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ کانال تلگرام فلسطین پست تصاویری از نوزاد ۲۰ روزه‌ای منتشر کرد که در حملات مداوم رژیم اشغالگر به غزه، مجروح شده است.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه رتبه سوم در طرح عید تا عید را کسب کرد
  • پایان کار داعش در افغانستان
  • زخمی شدن نوزاد ۲۰ روزه در غزه
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز