Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل گفت: با توجه به حاد شدن وضعیت کرونا در استان اردبیل محدودیت‌های شدیدتر و جدی‌تری را در روزهای آتی اعمال می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: با توجه به شرایط قرمز و حاد استان اردبیل، جلسات غیر حضوری به جز موارد خاص و ضروری و بازدیدها هم بصورت محدود و نفرات کمتر با رعایت پروتکل بهداشتی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید رعایت پروتکل بهداشتی را از خودمان شروع کنیم افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در محل کار، محل زندگی و مطب‌ها بیشتر از سایرین رعایت کنیم تا الگویی مناسب برای سایرین باشیم.

بهنام جو تصریح کرد: امروزه خانواده‌های زیادی عزیزان خود را از دست می‌دهند و این هشدار جدی به سایر هم نوعان است باید به هرنحوی که شده با وحدت و همدلی این زنجیره را قطع کنیم.

وی از مردم خواست ماسک را از درب منزل تا برگشت به خانه استفاده کنند و فاصله اجتماعی و تماس با سایرین را نیز با جدیت رعایت کنند چرا که جان عزیز ترین کسانمان در خطر است.

رییس ستاد مدیریت کرونا در استان اردبیل از ایجاد محدودیت‌های شدیدتر و جدی‌تر از روزهای آتی خبر داد و افزود: نباید پرستاران و کادر درمان را بیش از این با مشکل مواجه کنیم باید با اعلام پیشنهاد از سوی دانشگاه علوم پزشکی و اعمال قانون از سوی نیروی انتظامی، بسیج محلات، اصناف و همچنین رعایت قانون و پروتکل بهداشتی از سوی مردم و کارمندان را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه میزان مبتلایان بانو نسبت به آقایان بیشتر است افزود: با توجه به اینکه بیش از 70درصد بستری‌ها دارای بیماری زمینه‌ای و در سنین بالاتر از 60سال هستند بیشتر فوتی‌ها هم بانوان بوده که این بحث نشان دهنده کم توجهی این طیف به پروتکل بهداشتی است.

پرداخت روزانه 6 میلیارد و 250 میلیون تومان بابت تست کرونا/ تاکید بر استقرار نظام ارجاع و پزشک خانوادهتهران| رکوردزنی 9 باره کرونا در مهرماه/ بستری بیش از 6000 مبتلا در بیمارستان‌‌های استان‌شیوع نگران‌کننده و صعودی کرونا در سیستان و بلوچستان / ‌بیمارستان‌ها‌ مملو از بیماران بدحال است

استاندار اردبیل گفت: طبق بررسی‌های انجام شده انتقال این ویروس در دورهمی‌های خانوادگی و کم توجهی افراد بستری شده به پروتکل های بهداشتی گزارش شده است که باید این موضوع را همه جدی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه با وضعیت فعلی در آینده شاهد افزایش فوتی‌ها خواهیم بود افزود: سلامتی و حفظ جان عزیزانمان خیلی مهمتر و با اهمیت تر از همه چیز است و باید در این وضعیت بحرانی همه به فکر همدیگر باشند.

بهنامجو از تخصیص اعتبار برای خرید دستگاه اکسیژن ساز خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده مشکلات امکانات و تجهیزات بیمارستان‌ها حل می‌شود و برای کمک به پرستاران همه باید کمک کنیم.

استاندار اردبیل از رانندگان درون شهری و مردم خواست در هنگام تردد فاصله‌ها را رعایت کنند و با سوار کردن 2نفر در صندلی عقب و از سوار کردن افراد فاقد ماسک پرهیز کنند.

استاندار اردبیل همچنین رعایت پروتکل بهداشتی در مطب‌ها، نانوایی‌ها و مراکز خرید را خواستار شد و گفت: تکلیف همه برای اعمال قانون مشخص شده و از روزهای آتی اعمال مصوبات ستاد ملی کرونا با حضور حداکثری در نقاط مختلف انجام در صورت امتنا برخورد جدی می‌شود.

در این جلسه اعضای کمیته اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی پیشنهاد و دیدگاه های خود را تشریح کردند.

انتهای پیام/132/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل بهداشتی رعایت پروتکل روزهای آتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: همزمان با برگزاری رژه روز ارتش در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین محدودیت های ترافیکی در شهر رشت اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، امیر طالبی امروز_سه شنبه بیست و هشتم_فروردین در گفت‌وگو با رسانه‌ها ضمن تبریک روز ارتش به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: همزمان با روز ارتش به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم رژه بیست و نهم فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم در شهر رشت با همکاری عوامل پلیس راهور و انتظامی در قالب ۱۸ تیم خودرویی، ۱۰ گشت موتوری و مأموران پیاده اجرا می‌شود.

وی افزود: پلیس راهور برای روان‌سازی ترافیک و انجام هرچه بهتر این مراسم محدودیت‌های ترافیکی را در بلوار احمدزاده از بوستان ملت تا حد فاصل میدان کودک اعمال می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۱ شامگاه امروز آغاز می‌شود و توقف هرگونه وسیله نقلیه در این خیابان‌ها از ابتدا تا پایان مراسم ممنوع است.

طالبی با بیان اینکه پلیس با استفاده از جرثقیل کلیه خودروهای پارک شده در این مسیرها را جابجا می‌کند، تصریح کرد: انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه‌ای که معمولاً در این مسیرها خودروهای خود را پارک می‌کنند از محل دیگری برای پارک استفاده کنند تا این مراسم باشکوه‌تر و مطلوب‌تر از سنوات قبل برگزار شود.

کد خبر 745209

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • وزش باد جنوبی اردبیل را در می‌نوردد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اردبیل
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان