Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@03:03:31 GMT

اتفاق جالب برای مدیر محروم و محبوب سرخپوشان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۵۷۶۱

اتفاق جالب برای مدیر محروم و محبوب سرخپوشان

اعضای تیم فولاد خوزستان با اهدای دسته گل و قاب عکس از زحمات مدیرعامل خود تقدیر و در برابر حواشی اخیر حمایت کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، تمرین چهارشنبه شاگردان نکونام از ساعت ۱۷ در زمین شماره ۲ ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شد و این تمرین نزدیک به ۸۰ دقیقه به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این تمرین از سوی کادر فنی و بازیکنان بزرگسالان فولاد از زحمات سعید آذری تجلیل شد.

اعضای تیم بزرگسالان از سعید آذری مدیرعامل فولاد حمایت دوباره خود را در خصوص حواشی اخیر، اعلام کردند و تمامی اعضای تیم نیز برای حضور پر قدرت در مسابقات لیگ بیستم هم‌قسم شدند.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد ضمن تشکر از حمایت اعضای تیم و دیگر اهالی فوتبال از عزم بزرگ فولاد در مسابقات آینده سخن گفت و از آن‌ها خواست تا با قدرت بیشتر به کارشان ادامه بدهند.

همچنین مهندس علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد و رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد نیز در تمرین امروز حضور به عمل آورد و ایشان نیز با صحبت‌های خود ضمن حمایت دوباره از سعید آذر‌ی، برای شاگردان نکونام در مسابقات آتی در لیگ بیستم، جام حذفی و مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید آذری تیم فولاد خوزستان جواد نکونام سعید آذری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول اعضای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به‌عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به‌عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفت‌وگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت: جایگاه من در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیئت فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود: این موضوع شامل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

 

دیگر خبرها

  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم