Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:07:37 GMT

محدودیت های کرونایی در آذربایجان غربی تمدید شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۵۸۳۰

محدودیت های کرونایی در آذربایجان غربی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال درخواست و پیگیری ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا مبنی بر لزوم تمدید محدودیت‌های اعمال شده به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با تمدید محدودیت‌های کرونایی برای پنجمین هفته متوالی به مدت یک هفته دیگر از ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه در آذربایجان غربی موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس مصادیق محدودیت شامل دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، مهدهای کودک، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، باشگاه‌های بدنسازی و برگزاری نماز جمعه می‌شود.

بر همین اساس دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی نیز از ۱۰ تا ۱۶ آبان تمدید شد.

محدودیت‌های گروه ۲ در سه شهرستان ماکو، مهاباد و پیرانشهر نیز تا روز یکشنبه ۱۱ آبان به قوت خود باقی است.

کد خبر 5059120

منبع: مهر

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی ویروس کرونا استانداری آذربایجان غربی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه توهین به پیامبر مواد مخدر هفته ناجا شهادت امام رضا ع سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه روز گذشته این خبرهابیشترین تعداد بازدید را درمیان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

دیگر خبرها

  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست تشکیل می‌شود