Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان غربی آمده است: کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با تمدید محدودیت های کرونایی به مدت هفت روز تا دهم آبان در آذربایجان غربی موافقت کرد.

در این اطلاعیه اضافه شده است: بر این اساس مصادیق محدودیت شامل دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، مهدهای کودک، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه افزوده شده است: علاوه بر آن، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد و مصلاها، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه و چایخانه ها، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی آبی، باشگاه های بدنسازی و برگزاری نماز جمعه نیز شامل این محدودیت ها می شود.

همچنین در این اطلاعیه با اشاره به تداوم دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی آذربایجان‌غربی تا ۱۶ آبان ماه جاری، آمده است: محدودیت‌های گروه ۲ در سه شهرستان ماکو، مهاباد و پیرانشهر نیز تا روز یکشنبه ۱۱ آبان به قوت خود باقی است.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از جمله استان های با وضعیت قرمز در آذربایجان غربی است.

تاکنون حدود ۵۰ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی محدودیت های کرونا کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی محدودیت های کرونا اخبار کنکور آذربایجان غربی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴۹ جانباخته در تصادفات جاده‌ای در ۱۴ روز اخیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با بخش خبری ساعت ۱۰ صبح گفت: در ۱۴ روز اخیر، ۴۵۲ فقره تصادف فوتی و ۱۱ هزار فقره تصادف جرحی در جاده‌های کشور اتفاق افتاده است.

­

این مقام انتظامی از ثبت ۳۴۰ میلیون تردد بین استانی از ۲۴ اسفند تاکنون خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: براساس آمار مرکز ثبت ترددها، در حال حاضر حدود ۳۲۰ هزار خودرو مسافر در استان مازندران، حدود ۲۱۵ هزار خودرو مسافر در استان گیلان و حدود ۱۰۰ هزار خودرو در استان خراسان رضوی وجود دارد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴ درصد کاهش داشته است.

­

سرهنگ شیرانی توصیه کرد: مسافران حتما قبل از سفر، از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها از طریق صدا و سیما و سایر خبرگزاری‌ها و تلفن ۱۲۰ و ۱۴۱ راهداری و سایت اینترنتی rahvar۱۲۰ مطلع شوند و سپس عزم سفر کنند.

­

این مقام انتظامی گفت: در حال حاضر در استان‌های شمال غربی کشور بویژه آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و کردستان بارش باران و در ارتفاعات بارش برف گزارش شده است و مسافرانی که در این مسیر هستند حتما باید آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط بارندگی را داشته باشند.

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • 2 مصدوم در پی انفجار مین در آذربایجان غربی
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • آغاز هفته اکرام ایتام 
  • ۵۴۹ جانباخته در تصادفات جاده‌ای در ۱۴ روز اخیر
  • اطلاعیه برای مرتع داران آذربایجان غربی
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی در پلدشت
  • افزایش دمای هوا در مهاباد از اواخر هفته جاری