Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران به منظور انجام برنامه‌های مشترک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. خبرگزاری میزان- پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: با انجام این تفاهم‌نامه بسیاری از موضوعات از جمله تشدید همکاری‌های مشترک در مقابله با حفاران غیرمجاز و فروشندگان اشیای عتیقه به ویژه در خیابان منوچهری، صدور مجوز ماشین‌های گردشگری و صنایع دستی در سطح شهر تهران، اجرای بازدید‌های مشترک به منظور برخورد با تأسیسات غیرمجاز گردشگری و حمایت از برگزاری تور‌های یک و چندروزه در تهران اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او بیان کرد: امنیت مهمترین مقوله در توسعه پایدار گردشگری است که امضای این تفاهم‌نامه می‌تواند موجب حمایت بیشتر از فعالیت تأسیسات گردشگری استان تهران شود.

سرهنگ مرادی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز گفت: تعامل دستگاه‌های اجرایی با نیروی انتظامی، امنیت پایدار را برای عموم شهروندان به همراه دارد و تمام تلاش ما در کلان‌شهر تهران افزایش امنیت و تعامل با دستگاه‌های فرهنگی است.
 بیشتر بخوانید: برای حفظ محوطه های باستانی زابل مسیر خط انتقال گاز تغییر کرد
وی ادامه داد: پلیس تهران بزرگ این آمادگی را دارد تا با تمام توان در اجرایی شدن مفاد این تفاهم‌نامه با اداره کل میراث فرهنگی استان تهران همکاری لازم را انجام دهد.

تفاهم‌نامه همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ۷ ماده و ۱۹ بند به مدت سه سال امضا شده است.   انتهای پیام/ برچسب ها: میراث فرهنگی تهران معاون اجتماعی فاتب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میراث فرهنگی تهران معاون اجتماعی فاتب گردشگری و صنایع دستی معاون اجتماعی میراث فرهنگی استان تهران تفاهم نامه تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند

سید عزت‌الله ضرغامی امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ در نشست با رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل موزه ملی ایران برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم به حوزه گردشگری توجه ویژه‌ای دارد و در جدیدترین اقدام، دولت با لغو روادید ۳۳ کشور دنیا موافقت کرد که یک گام بزرگ برای حوزه گردشگری به حساب می‌آید.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: البته پیشنهاد ما لغو روادید با ۶۰ کشور بود که در دولت با لغو روادید با ۳۳ کشور موافقت شد. با این لغو روادید‌های انجام شده در حقیقت امکان سفر نیمی از مردم دنیا به ایران بدون دریافت روادید فراهم شده است.

او اضافه کرد: متاسفانه برخی از رسانه‌های خارجی با دنبال کردن پروژه ایران‌هراسی به دنبال جلوگیری از رشد و توسعه و رونق گردشگری هستند. ما با مسئله‌ای به نام ایران‌هراسی روبه‌رو هستیم و گردشگری می‌تواند با این پدیده مقابله کند.

۱۰ هزار هنرمند صنایع‌دستی بیمه شدند

ضرغامی ادامه داد: در حوزه صنایع‌دستی در دولت سیزدهم کار‌های بسیار خوبی انجام شده است. با موافقت دولت خوشبختانه بیمه ۱۰ هزار هنرمند صنایع‌دستی پیگیری شد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یادآور شد: همچنین با دستور رئیس‌جمهوری مقرر شد در ورودی تمامی شهر‌های کشور بازارچه صنایع‌دستی ایجاد شود. این در حالی است که برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در مراکز فرهنگی تحت اختیار این وزارتخانه و نیز پایگاه‌های ملی و جهانی فروش صنایع‌دستی انجام شود.

ارتباط ما با کمیسیون فرهنگی از جنس همفکری است

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین با اشاره به برپایی نشست با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و قدردانی از رئیس و اعضای این کمیسیون خاطرنشان کرد: ارتباط و همکاری ما با کمیسیون فرهنگی مجلس از جنس همفکری است و خوشبختانه همکاری‌های خوبی باهم داریم.

در این نشست همچنین معاونان وزارت میراث‌فرهنگی و نیز رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به بیان نظر و ارائه گزارش پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • ۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند
  • مرمت دیوار تاریخی سدار در بندرخمیر
  • جذب ۳۸۷ میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای میراث‌فرهنگی خراسان شمالی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در سرخه
  • بازدید از اماکن گردشگری فارس از  مرز ۲۰ میلیون گذشت