Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-29@01:45:15 GMT

كشف یک تن و 432 کیلو مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۶۰۷۰

كشف یک تن و 432 کیلو مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 432 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس با اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری در ارتباط با كشف یک تن و 432 کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های مهرستان و ایرانشهر با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال 2 محموله بزرگ مواد افیونی از شهرستان مهرستان به شهرستان ایرانشهر و سپس انتقال آنها به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه عصر روز گذشته مأموران انتظامی مهرستان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با 2 دستگاه وانت تویوتا، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در حوالی روستای پیرآباد این شهرستان بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طی این عملیات در بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان 856 کیلو و 260 گرم تریاک کشف شد.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر نیز با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک تیم دیگر از اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی را که به وسیله 2 دستگاه خودروی پژو 405 در محور فرعی مهرستان-ایرانشهر در حال انتقال مقادیر قابل توجه مواد افیونی بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی بیان کرد: سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین پلیس به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید، با رها کردن خودروها و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با تلاش و سرعت عمل خود، یک نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی 576 کیلو و 900 گرم مواد افیونی را شامل 490کیلو  و 900 گرم تریاک و 86 کیلو حشیش به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

طاهری با اشاره به این‌که در نتیجه دستگیری اعضای هر 2 تیم از این باند سازمان یافته در مجموع یک تن و 432 کیلو و 160گرم انواع مواد مخدر کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/4105

منبع: آنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان یک تن و 432 کیلو مواد افیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر

ایسنا/گیلان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر و کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم نوع تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور امروز، ۸ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، موادمخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان و اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر رودسر، صحت موضوع محرز و خودرو سمند تاکسی متهم حین تردد در این شهرستان متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۹۴ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهم ۳۸ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام  انتظامی در پایان گفت: تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با موادمخدر توسط مجموعه انتظامی، بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه است و کارکنان سبز پوش فراجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد افیونی به کشور جلوگیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • ۴۶۳ کیلو ۱۰۰ گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر