Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد دشتی روز پنجشنبه در دیدار با رئیس اداره بیمه سلامت این شهرستان افزود: در دولت تدبیر و امید که سلامت مردم به عنوان یکی از اولویت های اصلی مورد توجه قرار گرفته ، سازمان بیمه سلامت  در همراهی با طرح تحول نظام سلامت و با پوشش بیمه‌ای رایگان قشر آسیب پذیر جامعه، برگ زرین دیگری را بر افتخارات خود افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بیمه سلامت استان بوشهر خدمات شایسته و عملکرد خوبی در جهت ارایه خدمات به بیمه شدگان ارایه کرده است.

فرماندار دیلم اظهارداشت: عملکرد بیمه سلامت شهرستان رضایت بخش است و تاکنون کارهای خوبی درخور شان مردم انجام داده است.

رئیس اداره بیمه سلامت دیلم گفت: پوشش فراگیر و عادلانه، توسعه کمی و کیفی خدمات ، کاهش پرداخت از جیب مردم ، رفع همپوشانی، گسترش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع  از رسالت‌های مهم بیمه سلامت است.

مهدی جوی افزود:  ۴۵ درصد از جمعیت این شهرستان  تحت پوشش بیمه در صندوق های مختلف از جمله کارکنان دولت، سایراقشار، روستائیان و بیمه سلامت همگانی قرار دارند.

وی اظهارکرد:  اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در شهرستان دیلم  که از مهرماه سال ۹۸ همراه با شهرستان دشتی انجام شده است یکی از خدمات شایسته این بیمه در جهت خدمات رسانی به عموم مردم بوده است.

وی گفت: در حال حاضر در شهرستان دیلم دو مطب پزشک عمومی و دو داروخانه تحت این طرح در حال خدمت رسانی به عموم مردم هستند.

رئیس اداره بیمه سلامت دیلم گفت: از ابتدای سال ۹۹ و همگام با طرح نسخه نویسی الکترونیکی ، رفع همپوشانی بیمه ای  انجام گرفت.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر بیش از ۳۵ هزارنفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها بیمه سلامت دولت الکترونیک بندردیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه سلامت دولت الکترونیک بندردیلم بیمه سلامت دولت الکترونیک بندردیلم اخبار کنکور بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد از نشان‌دار یک هزار و ۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت استان و استفاده از خدمات درمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، فروغ شباهنگ، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و ۳۹۱ زوج نابارور در سامانه‌های بیمه سلامت جهت دریافت خدمات درمان ناباروری نشان‌دار شده‌اند و ۳۰۴ مادر باردار از پوشش بیمه خدمات تخصصی درمان ناباروری استفاده کرد.

وی افزود: خدمات درمان ناباروری شامل ۶۶ قلم دارو، ۲۹ قلم لوازم و تجهیزات پزشکی، ۵۷ خدمت آزمایشگاهی و هفت خدمت تصویربرداری در تعهد سازمان بیمه سلامت است.

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: محدودیت تعداد در یکسال برای بسته‌های خدمتی IUI, IVF, ICSI ,FET برداشته شده و آزمایش‌های تشخیص ژنتیک برای مادران دارای سقط مکرر در تعهد بیمه پایه قرار گرفت.

وی نداشتن قرارداد پزشکان متخصص نازایی با بیمه‌های پایه را مشکل زوجین دانست و تصریح کرد: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با ابلاغ مصوبه هیئت وزیران در اسفند ۱۴۰۲ همه خدمات درمانی کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) در بخش دولتی دانشگاهی رایگان شد و ۱۰۰ درصد هزینه توسط سازمان بیمه سلامت قابل محاسبه و پرداخت است‌.

کد خبر 747490

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر