Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین کریستین ویری ستاره سابق تیم ملی ایتالیا که زمانی ماشین گلزنی یوونتوس ایتالیا بود دیشب به عنوان کارشناس دیدار بارسا و یوونتوس به تمجید خاص از ستاره کاتالانها پرداخت. ویری بعد از پایان این بازی در خصوص فوق ستاره آرژانتینی بارسا  گفت: «مسی یک جادوگر است. او هری پاتر دنیای فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هروقت که فوتبال را کناربگذارد، من تلویزیون خانه ام را دور می اندازم.او بازیکنی تمام نشدنی است.»

ویری همچنین عنوان کرد: بارسلونا در سطحی کاملا متفاوت بازی کرد. نمی دانم چرا این تیم در ال کلاسیکو از رئال مادرید شکست خورد.

کد خبر 561029 برچسب‌ها تیم یوونتوس لیونل مسی تیم بارسلونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم یوونتوس لیونل مسی تیم بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس

جود بلینگام یک‌بار دیگر ستاره رئال مادرید برابر بارسلونا بود. او که در بازی رفت برابر این تیم توانسته بود با زدن دو گل باعث برتری رئال شود، دیشب در دقیقه ۹۱ گل سوم و پیروزی‌بخش رئال را زد تا تقریبا قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا قطعی شود.

او روی پاس لوکاس واسکز و در شرایطی که کسی او را مهار نکرده بود، توپ را به زیبایی به طاق دروازه بارسا چسباند.

در پایان بازی جود نیز مثل دیگر بازیکنان رئال در زمین جشن گرفته بود و مشغول خوشحالی بود. در این بین یک حرکت ستاره انگلیسی جنجالی شد که به هیس دادن او به اندک هواداران بارسا حاضر در برنابئو مربوط بود.

به نظر می‌رسد او رو به جایگاه فوقانی برنابئو که در آن هواداران بارسا حضور داشتند، هیس نشان می‌دهد که این حرکت اصلا بازخورد خوبی در شبکه‌های اجتماعی و بین بارسایی‌ها نداشت. 

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، جود بلینگام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو
  • ستاره سابق رئال: بارسا می‌تواند ال‌کلاسیکو را ببرد!