Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@21:11:03 GMT

بهره مندی ۵۲۶۴ گیلانی از طرح «آمران سلامت»

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۶۶۸۹

بهره مندی ۵۲۶۴ گیلانی از طرح «آمران سلامت»

ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: ۳۴۱ نفر از داوطلبان و جوانان این جمعیت در قالب ۱۱۲ تیم در طرح «آمران سلامت» فعالیت می کنند.

سیاوش غلامی در جمع خبرنگاران، به اجرای طرح آمران سلامت در سراسر استان گیلان اشاره کرد و گفت: شیوع ویروس کرونا به یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های حال حاضر کشور از جمله استان گیلان تبدیل شده است و متاسفانه در این بین شاهد وضعیت قرمز در تمامی نقاط این استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص لزوم تلاش مضاعف برای کنترل شیوع  کرونا، اظهار کرد: در راستای رهنمودهای رهبری درخصوص بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود برای کنترل این ویروس، طرح «آمران سلامت» با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی و درمانی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در مواجهه با کووید۱۹ و همچنین توسعه آموزش‌های همگانی از پنجم آبان ماه سال جاری در سراسر استان گیلان اجرایی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، از حضور اعضای فعال جوانان و داوطلبان در این طرح خبر داد و تصریح کرد: ۳۴۱ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان در قالب ۱۱۲ تیم در طرح آمران سلامت فعالیت می کنند.

غلامی، ضمن اشاره به تعداد پایگاه های آمران سلامت در استان گیلان، گفت: ۷۱ پایگاه آمران سلامت و ۴۱ خانه هلال و همچنین تیم های سیار سحر و سحاب جوانان در این طرح فعال هستند.

وی به بهره وران طرح آمران سلامت اشاره و عنوان کرد: طی سه روز گذشته بیش از ۵۲۶۴ نفر از خدمات طرح آمران سلامت در استان گیلان بهره مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن ابراز امیدواری نسبت به پایان ویروس کووید۱۹ با تلاش و همدلی همگان، خاطرنشان کرد: با توجه به سرعت انتقال کووید۱۹ و شرایط ویژه پاییزی برای مهار شیوع این ویروس و شکسته شدن زنجیره انتقال آن، نیازمند همدلی و مشارکت همگانی هستیم.

غلامی، با توجه به فعالیت و تلاش جوانان و داوطلبان خواستار همراهی همه مردم با جمعیت هلال احمر برای غلبه بر کرونا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جمعیت هلال احمر طرح آمران سلامت استان گیلان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی

شاهوردی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از تجهیز ۱۱ مرکز آموزش صنایع‌دستی در استان از محل اعتبارات ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ۳ مرکز آموزش نیز در دست احداث و تکمیل است.

او افزود: هزار و ۳۰۰ نفر از دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی در خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲ بهره‌مند شده اند. 

شاهوردی اظهار کرد: پارسال هزار و ۱۰۰ نفر آموزش کوتاه‌مدت عمومی صنایع‌دستی را در رشته‌های مزیت‌دار استان از جمله حوله‌بافی، تراش سنگ، پخل‌بافی، خراطی سنتی، سوزن‌دوزی، گلیم بافی، پلاس بافی و سفال و سرامیک دیدند و ۱۸۰ نفر نیز در رشته‌های کوتاه‌مدت تخصصی از قبیل حوله بافی سنتی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی آموزش دیدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بیان کرد: طی این مدت ۱۵۰ صنعتگر استان موفق به اخذ درجه هنری و ۵ اثراستان در رشته‌های البسه محلی، پته‌دوزی، بافته‌های داری و رودوزی‌های الحاقی موفق به ثبت در فهرست آثار فاخر صنایع‌دستی کشور شدند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • دنیا، راه ورود به بهشت و بهره‌مندی از لذات آن است
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • کشاورزان گیلانی برای دریافت سهمیه کود شیمایی خود اقدام کنند