Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

در حالی که هرگز خبر رسمی مبنی بر جریمه، تنبیه یا حتی توبیخ کتبی سیدحسین حسینی، فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر به خاطر رفتاری که در فرودگاه دوحه قطر با دکتر ستوده و امیر مهریزی پزشک و عضو کادر پزشکی تیم استقلال انجام دادند منتشر نشد این بازیکنان به تمرینات گروهی استقلال برگشته و در نهایت ظرف این مدت نیز تمرینات‌شان را با قدرت پیگیری کردند اما در همین حال دو تن از اعضای قدیمی کادر پزشکی استقلال با توجه به رفتاری که نسبت به آنها صورت گرفته قید همکاری طولانی مدت‌شان با تیم محبوبشان را زده و الان مدتی است که بی‌سروصدا از این تیم جدا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز گذشته وقتی با نزدیکان دکتر امین نوروزی و دکتر کاوه ستوده حرف زدیم متوجه شدیم دلیل اصلی این خداحافظی کناره‌گیری دکتر ستوده بوده است. او انتظار رفتاری که سیدحسین حسینی با او در فرودگاه دوحه کرده را نداشته، جدا از آن وقتی حرمتش به عنوان یک جراح و پزشک عمومی مقابل همه اعضای تیم شکسته دیگر رغبتی برای همکاری با استقلال ندارد. از طرفی بی‌توجهی مدیران باشگاه به حرمت‌شکنی صورت گرفته نیز او را مجاب کرده که با بهانه کردن شرایط سنی قید همکاری با استقلال را بزند. 

از سوی دیگر دکتر نوروزی هم با مشاهده همین وضعیت و اطلاع از دلخوری دکتر ستوده وقتی متوجه شد دوست و همکارش در کادر پزشکی قصد ادامه همکاری با تیم را ندارد به شکل نامحسوس، خداحافظی‌اش را از این مجموعه اعلام کرد. دکتر نوروزی با سابقه بیش از دو دهه و دکتر ستوده با سابقه بیش از یک دهه حضور کنار استقلال این روزها همچون دیگر اطبای کشور مشغول رسیدگی به بیماران خصوصی خود هستند و البته دو تن از پزشکان مورد اعتماد آنها در تمرینات شرکت می‌کنند. 

دکتر مهرشاد رهبر و دکتر حمزه‌زاده این روزها در نبود ستوده و نوروزی مراقب سلامت بازیکنان هستند و امور پزشکی این تیم را در دست دارند. باعث تأسف است که بی‌احترامی توسط بازیکنی که دکتر نوروزی به اندازه سنش سابقه همکاری با باشگاه استقلال را دارد موجب شد یکی از بهترین زوج‌های پزشکی در جمع تیم‌های لیگ برتری از استقلال جدا شوند! آن هم در میان بی‌تفاوتی مسئولان باشگاه. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی سیدحسین حسینی استقلال باشگاه استقلال استقلال باشگاه استقلال فرشید اسماعیلی کادر پزشکی استقلال کادر پزشکی دکتر ستوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخوست جدایی از استقلال؛ خداحافظی زودهنگام نیمکت نشین گران قیمت

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال استقلال طی فصل‌جاری در درون دروازه با حضور سیدحسین حسینی به ثبات خوبی رسیده تا جایی که این گلر ملی‌پوش در تمامی دیدارهای آبی‌پوشان در فصل‌جاری برای آبی‌ها به میدان رفته است. این در حالی است که محمدرضا خالدآبادی، گلر جوان استقلالی‌ها در ابتدای فصل بعد از کلی سر و صدا از هوادار راهی استقلال شده و با وجود آنکه گلر تیم ملی امید بود، اما در فصل‌جاری هرگز فرصت بازی به وی نرسیده است.
بر همین اساس درخصوص این چهره به تازگی این شایعه به راه افتاده که خالدآبادی با ارائه یک فقره چک به مدیریت باشگاه، رضایتنامه خود را از این باشگاه دریافت کرده و در پایان فصل از استقلال جدا خواهد شد! درخصوص این دروازه‌بان برخی رسانه‌ها این‌طور گزارش داده‌اند باشگاه استقلال با او به توافق رسیده که خالدآبادی با دادن چک رضایتنامه در پایان فصل بتواند از این تیم جدا شود.

در این خصوص اما شنیده‌ ها حکایت از آن دارد که خالدآبادی نیم‌فصل خواستار جدایی شده بود و قصد داشت به‌عنوان بازیکن سرباز راهی ملوان شود که در آن زمان جواد نکونام، سرمربی استقلال با جدایی او مخالفت کرده، ضمن اینکه این شرط نیز مطرح می‌شود که اگر خالدآبادی به قصد مشمول شدن قرار است راهی ملوان شود، ابتدا قرارداد خود را با استقلال تمدید کرده و سپس راهی انزلی شود تا بعد از طی کردن دوران سربازی شرایط بازگشت وی به استقلال فراهم باشد. این دروازه‌بان در ابتدای فصل‌جاری درحالی‌که با هوادار قرارداد داشت با پرداخت رقم 10 میلیاردی بابت رضایتنامه‌اش راهی استقلال شد.

کد خبر 845904 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • قانون جنجالی پابرجاست؛ استقلال و پرسپولیس باید پیروی کنند!
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • درخوست جدایی از استقلال؛ خداحافظی زودهنگام نیمکت نشین گران قیمت
  • ۷۲ درصد از قربانیان غزه کودک و زن هستند | ۷۰۰۰ نفر زیر آوار هستند
  • ۷۲ درصد از قربانیان غزه کودک و زن هستند/ ۷۰۰۰ نفر زیر آوار هستند