Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثناگومطلق با اعلام خبر راه اندازی نخستین مرکز آی سی تی محور کشور در منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: برخورداری از شهرک تخصصی نوآوری و فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد صادرات محور و ایجاد اشتغال پایدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز « نادر ثناگو مطلق» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر راه اندازی نخستین مرکز  ICTI کشور در منطقه ویژه اختصاصی پیام گفت: فرودگاه پیام با توجه به سال جهش تولید، رویکردهای جدید و اهداف بلند مدت در کل کشور نخستین مرکز  ICTI می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرعامل ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز با اشاره به چشم انداز این منطقه برای راه اندازی شهرک تخصصی فناوری اطلاعات افزود: برخورداری از شهرک تخصصی نوآوری و فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد صادرات محور و ایجاد اشتغال پایدار است. 

 

به گفته ثناگومطلق از اهداف بلندمدت این طرح، ارائه خدمات در فرودگاه پیام، ایجاد اشتغال پایدار ، دستیابی به روز و سریع به فناوری ارتباطات و اطلاعات با رویکرد صادرات محور است.

 

مدیرعامل ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز متذکر شد: تا هفته آتی، فاز چهارم منطقه اقتصادی پیام راه اندازی می شود و این امر در راستای توسعه فعالیت ها در بخش آی تی و آی سی تی است. 

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی پیام البرز منطقه ویژه پیام ویژه اقتصادی نخستین مرکز راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد

به گزارش جماران؛ مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: در پی انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه در فضای مجازی و ادعای ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی لازم به توضیح است که اظهار به معنای اطلاع مطلبی به فرد دیگر است.

 

در سال‌های اخیر برخی افراد به منظور ارسال و رساندن درخواست‌های شخصی خود به مقامات دولتی به جای مراجعه به روابط عمومی‌ها و ثبت نامه اداری، اقدام به ارسال اظهارنامه کرده‌اند.

 

 با الکترونیکی شدن فرایند ارسال اظهارنامه این موضوع نیز افزایش یافته است و بعضا افراد در قالب ارسال اظهارنامه به مسئولان دولتی، درخواست شخصی خود را مطرح می‌کنند.

 

 ارسال درخواست‌های شخصی به مقامات دولتی، فرایند حقوقی محسوب نمی‌شود و باید از طریق روابط عمومی دستگاه انجام شود.

 

همچنین لازم به توضیح است که دستورالعمل ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی موضوع جدیدی نیست و این اقدام از سال ۹۲ در حال اجرا بوده است.

 

 لازم به ذکر و تصریح است کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • اصفهان به رنگ نجوم
  • «وعده صادق» اجرای کریدور آمریکایی-صهیونیستی را متوقف کرد
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • راه‌اندازی ۳ مرکز مشترک توسعه فناوری در حوزه مواد و ساخت پیشرفته
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس
  • مرکز فناوری هسته‌ای کشاورزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود