Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛ از وزیر ورزش خواسته است که مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یکی از افرادی که سابقه حضور در این دو باشگاه را داشته است، باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فداحسین مالکی در مورد مذاکره تلفنی عصر روز گذشته‌اش با وزیر ورزش در مورد انتخاب مدیرعامل برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت:

با توجه به شرایط اخیر پرسپولیس که همه از آن اطلاع دارند و نگرانی‌هایی که هواداران میلیونی این تیم بابت مسئله مدیریتی این باشگاه همچنین شرایط مشابهی که در باشگاه استقلال وجود دارد، تماسی تلفنی با وزیر ورزش آقای سلطانی‌فر داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن تماس خدمت ایشان عرض کردم که هر تصمیمی که در مورد مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اتخاذ می‌شود باید با نظر صاحب‌نظران این باشگاه از هواداران گرفته تا پیشکسوتان باشد. از طرفی خود مجلس که اعضایش نمایندگان ملت هستند، نمی‌تواند موقعیت دو باشگاه با طرفدار ۵۰,۶۰ میلیونی را در نظر نگیرد. در واقع وظیفه ذاتی مجلس است که به این مسئله پراهمیت ورود کند. نکته مهمی که من خدمت ایشان گفتم این بود که با خبر شده بودم ممکن است مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس که مدنظر وزارت ورزش است، خارج از خانواده پرسپولیس باشد که در این مورد به وزیر ورزش تاکید کردم نظر دوستان در مجلس این است که مدیرعامل آینده پرسپولیس از خانواده بزرگ این باشگاه باشد.

عضو فراکسیون مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد:

مدیرعامل باید شناخت کامل از شرایط تیم، بازیکنان و کادرفنی و حتی پیشکسوتان و هواداران داشته باشد. نمی‌شود مثل قبل افراد معمولی را برای مدیریت دو باشگاه سرخابی انتخاب کرد و بعد از مدتی آنها یا قهر کرده و استعفا داده یا حتی مانند آنچه اخیرا اتفاق افتاد، حرف‌های آنچنانی بزنند.

فدا مالکی خاطرنشان کرد:

از طرفی ما در دو باشگاه مخصوصا پرسپو‌لیس دنبال ایجاد آرامش هستیم. از این جهت که شرایط پرسپولیس خاص است و یک ماه و نیم دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان حضور پیدا کند. کادر فنی و بازیکنان باید با آرامش تمام و بدون دغدغه خود را آماده فینال کنند و حتی وظیفه دولت هم است که در این راه به پرسپولیس کمک کند. این‌ها مسائلی است که ما در مجلس آن رصد را می‌کنیم. در مصاحبه قبلی‌ام حتی از رئیس جمهور گلایه داشتم که چرا بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل حریف عربستانی که جنبه سیاسی هم داشت یک تبریک به پرسپولیس نگفت. در صورتی که می‌توانست از اعضای تیم تشکر کرده و هدیه‌ای هم به آن اهدا کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزیر ورزش پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس فداحسین مالکی وزیر ورزش وزیر ورزش دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به بشار اسد تبریک گفت

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور در پیامی روز ملی جمهوری عربی سوریه را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • انتقاد نماینده مجلس از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس