Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صبح امروز و با حضور استاندار هرمزگان، مرکز شبانه‌روزی رفع مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در این استان افتتاح شد.

این مرکز که در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ایجاد شده، فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری را به سرعت رصد کرده و هدف آن رفع فوری آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون همتی درباره راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد: این تصمیم بر اساس ابلاغیه وزارت کشور و وزارت صمت صورت می‌گیرد تا با حمایت فوری نسبت به رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان اقدام کند.

استاندار هرمزگان تأکید کرد:  پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی اعلام شده به این مرکز، از طریق بازدید میدانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد تا بتواند به سرعت جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی در شرایط خاص کشور کمک کرده و جریان تولید متوقف نشود.

وی از واحدهای تولیدی خواست تا مشکلات و مسائل خود را به این مرکز اعلام تا پشتیبانی‌های لازم در این زمینه به سرعت صورت گیرد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: راه اندازی مرکز فوریت های بررسی مشکلات هرمزگان بندرعباس رفع مشکلات واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه