Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-23@10:50:02 GMT

برادر قاضی منصوری: احتمال ترور او وجود دارد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۷۰۲۰

برادر قاضی منصوری: احتمال ترور او وجود دارد



به دنبال انتشار ناقص گفت وگوی برادر قاضی منصوری با یکی از خبرگزاری ها؛ وی در رابطه با آخرین پیگیری های خانواده منصوری درباره قتل مشکوک برادرش گفت: حسب پیگیری هایی که ما تاکنون داشته ایم تاکنون هیچ فیلمی که نشانگر آن باشد که حجت الاسلام قاضی منصوری درهتل دوک رومانی با پرتاب خودکشی کرده باشد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین خصوص اصلاً فیلمی به ایران ارسال نشده است و از نظر خانواده با توجه به احساس نا امنی شدیدی که آن مرحوم بیان میکردند محتمل ترین راه ترور ایشان می باشد که مجدداً از رئیس قوه قضائیه تقاضا داریم دستور بررسی آن صادر شود.

وی اضافه کرد: ایشان به صورت تصویری و مکرر از محل اقامتشان در سفارت با بستگان صحبت میکردند که حاکی از این بود، محل اقامتشان سفارت بود.

برادر قاضی منصوری همچنین خاطرنشان کرد: قوه قضائیه فیلم های دوربین مداربسته سفارت جمهوری اسلامی در بخارست را تحویل بگیرد تا ضمن مشخص شدن بخشی از حقیقت، مدت حضور ایشان در محل سفارت و جلسات وی باسفیر و دیگر عوامل سفارت و نتایج آن نیز مشخص شود.

مدارا

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه ویژگی نخست تواصی در مسیر «اخوت»

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن علوی شامگاه دوشنبه در نشست ماهانه مدیران و فعالان فعالان فرهنگی شهر اصفهان درباره موضوع تواصی «اخوت و ولایت» که به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد:سه گام مهم در نظام معرفت هست، نخست چیستی معرفت است، که باید به آن به خوبی پرداخت، طلب معرفت یک واجب عینی برتمام مسلمین بوده است.

وی افزود: در بسیاری از میادین فرهنگی که در جامعه به آن ورود می کنیم، نیازمند معرفتی اکتسابی هستیم چرا که با معرفت تقلیدی راهگشا نیست، قرآن کتاب درسی و مطالعه معرفت است.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: باید عموم مردم در عرصه معرفت دینی گام بردارند، علما و مردم عام جامعه، توامان نیازمند کتاب خداوند قرآن کریم و کسب معرفت هستند، هر زمان طلب معرفت و مطالعه کتاب الله را فقط وظیفه علما دانستیم، زمان انحراف جامعه فرا رسیده است، چرا که بعضاً برخی از مردم نورانیت و خلوص باطنی دارند که تلقی آنها از یک روایت بسیار عمیق تر از انگاشت یک عالم می تواندباشد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی اذعان کرد: پله آخر و اوج ایمان، تواصی است، باور و ایمان از معرفت حاصل می شود و بلوغ ایمان، منجر به عمل صالح و اوج عمل صالح، تواصی است.

وی درباره جایگاه تواصی تشریح کرد: تعاطف، تراحم و تعاظم همگی در مسیر تواصی در بستر اخوت و ولایت است، یعنی تواصی زمانی رخ می دهد که یک مسلمان برای برادر مسلمان خود بیشتر از خویشتن دلسوز بوده و ترحم می کند، به نوعی تواصی گفتمان دو طرف است.

استاد حوزه ادامه داد: دومین ویژگی تواصی این است که ماده اصلی تواصی از وصیت است و عرب، لغت وصیت را به گفتمانی از جنس نصیحت و موعظه می داند و به نوعی گفتمانی است که از دل برمی آید.

وی سومین ویژگی تواصی متاثر از یک ارتباط قلبی و روحی میان دو برادر دانستو افزود: اگر ارتباط قلبی برقرار نباشد، تواصی اخوت محقق نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین علوی بیان کرد: زمانی ارتباط قلبی و روحی بین دو برادر برقرار می شود که به تعبیر امام صادق(ع) از ریشه سه گانه همه رذایل دنیا یعنی کبر، حسد و طمع دور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در تواصی که بر مبنا وصیت محقق می شود، عهد و پیمان وجود دارد که برعهده وصی ما یعنی(برادر دینی) تو است.

استاد حوزه خاطرنشان کرد: روح و ریشه تواصی و مواصات، اخوت است و مصداق بارز مواسات رابطه حضرت علی(ع) با رسول اکرم (ص) بوده، طبق روایات در جامعه دینی دوران غیبت اگر ۳۱۳نفر به مرتبه تواصی برسند، ظهور بر امام عصر(عج) واجب می شود.

وی ابراز کرد: طبق روایات، علل استجابت نشدن بسیاری از دعاها و ریشه گرفتاری های ما این است که برادر دینی خود را بر نفس و خویشتن مقدم نمی دانیم، باید آنگونه که برای خود می خواهیم برای برادر دینی بخواهیم و چه بسا بیشتر و بهتر خواستار باشیم.

این کارشناس دینی در پایان یادآور شد: زیارت حضرت عباس(ع) سراسر مملو از نشانه‌های مواصات در مسیر اخوت وولایت است.

دیگر خبرها

  • سه ویژگی نخست تواصی در مسیر «اخوت»
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه‌قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • پسران معاون سابق قوه قضائیه مازراتی، پورشه و بنز داشتند | جزئیات تکان دهنده دادگاه رسیدگی به اتهامات آقازاده‌های جنجالی | ماجرای ماده مخدر گُل چه بود؟
  • موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی / احتمال اصلاح نرخ دلار
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند
  • نخستین عکس از عامل تهدید سفارت ایران در پاریس
  • دوستانه با برادر فضائلی
  • قتل پدر در پی درگیری لفظی خواهر و برادر