Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهمندپور پیش از ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه انتقال این دو آمبولانس به دو بخش سردشت و شهیون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به استقلال دانشگاه علوم پزشکی دزفول و تمرکز خدمات‌دهی به شهرستان، امروز دو دستگاه آمبولانس فوق پیشرفته به مجموعه ناوگان امداد و نجات دزفول اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دو آمبولانس به بخش‌های محروم سردشت و شهیون تعلق خواهند گرفت تا از این پس عملیات امداد و نجات شهروندان در حوزه شهرستان با کیفیت بهتر و سرعت بالاتری انجام شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: این اقدام به تمامی مردم هدیه‌ای است و در تلاش هستم که گام‌های مؤثر و سازنده دیگری در این زمینه انجام شود؛ در همین راستا مشکلات مربوط به پایگاه امداد و نجات هوایی که مدتی غیرفعال شده بود، با پیگیری‌های انجام شده برطرف و از امروز این پایگاه مجدداً با تمرکز بر شهرستان به خصوص مناطق صعب‌العبور فعال خواهد شد.

علی قمیشی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز اظهار کرد: با مساعدت فرماندار ویژه دزفول، نیروی انتظامی و پلیس راهور دو دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر دیزلی ۳۱۵ شاسی بلند مجهز به دنده کمکی ویژه مناطق صعب العبور به ناوگان اورژانس ۱۱۵ اضافه شد.

وی افزود: هزینه هر دستگاه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است که برای خدمات‌دهی بهتر وارد مدار بهداشت و درمان شهرستان شده‌اند.

کد خبر 5059230

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری دزفول دانشگاه علوم پزشکی دزفول خدمات درمانی سلامت خوزستان ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه توهین به پیامبر مواد مخدر هفته ناجا شهادت امام رضا ع اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سردشت گفت : محلول پاشی ۵۰۰ هکتار از جنگل امسال به صورت زمینی و در راستای مقابله با آفت جوانه خوار و برگ خوار بلوط در جنگل های زاگرس واقع در دو شهرستان ، میرآباد و سردشت اجرا شد.   رحمت ابراهیمی افزود : آفت جوانه خوار بلوط یک آفت تک نسلی است که هر سال باتوجه به وضعیت جوی از اواسط فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه فعالیت می کند.   ابراهیمی افزود :این عملیات با دو تیم در دو منطقه این دو شهرستان با استفاده از ۶ دستگاه تراکتوروماشین مجهز به تانکر سمپاشی انجام می گیرد.   وی بیان کرد: این عملیات با اعتبار ۴ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی اجرایی می شود که به دلیل توپوگرافی و صعب العبور بودن منطقه عملیات تا یک ماه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم