Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دپارتمان داوری گفت: اگر داوری نگران شیوع ویروس کرونا است، می‌تواند به طور موقت قضاوت نکند و مشکلی هم برای آینده کاری وی پیش نخواهد آمد.

علیرضا سهرابی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با وضعیت داوران در آستانه آغاز لیگ برتر فوتبال بیستم، اظهار داشت: دپارتمان داوری نگرانی داوران را درک می‌کند و اگر داوری نگران شیوع ویروس کروناست، می‌تواند فعلاً قضاوت نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این قضاوت نکردن موقت خواهد بود و هیچ مشکلی برای آینده کاری آنها پیش نخواهد آمد. در سوی دیگر اما داورانی که می‌پذیرند قضاوت کنند باید تعهد بدهند که در صورت داشتن علائم مشکوک به به ابتلا به ویروس کرونا، آن را به دپارتمان داوران اطلاع دهند.

وی در خصوص شرایط اقتصادی داوران تصریح کرد: به جز انگلیس و ایتالیا که داوران درآمد خوبی دارند و شغل اصلی آنها قضاوت است، در بیشتر کشورهای دنیا، قضاوت شغل اصلی داوران نیست و امرار معاش آنها از شغل دیگری است. در ایران هم داوران از راه قضاوت امرار معاش نمی‌کنند؛ بنابراین تعویق لیگ بیستم از نظر اقتصادی مشکلی را برای جامعه داوری به وجود نمی‌آورد اما موضوع این است که آنها باید برای حفظ آمادگی خود قضاوت کنند.

رییس دپارتمان داوری در پایان درباره تعویق شش روزه لیگ بیستم، خاطرنشان کرد: به نظرم باید تصمیم قطعی را برای لیگ برتر بگیرند. من معتقدم که برگزاری لیگ بیستم به نفع همه است. مشاغل زیادی از راه فوتبال امرار معاش می‌کنند، از فوتبالیست‌ها گرفته تا کارمندان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، باشگاه‌ها، خبرنگاران رسانه‌ها و بسیاری مشاغل دیگر که با فوتبال در ارتباط هستند.

بیشتر بخوانید: بهروان: سازمان لیگ مخالف تعویق مسابقات بود/ نساجی می‌تواند در ورزشگاه شهید وطنی میزبانی کند/ رایکا به اسکوچیچ بدهکار است

انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضا سهرابی دپارتمان داوری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بیستم علیرضا سهرابی دپارتمان داوری دپارتمان داوری لیگ بیستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ طی روز‌های هشتم تا دهم شهریورماه در کاخ بزرگ (گرند پالاس) شهر پاریس برگزار خواهد شد.

پس از پایان مسابقات انتخاب المپیک و مشخص شدن پاراتکواندوکاران حاضر در این مسابقات، فدراسیون جهانی ۳۰ داور را برای قضاوت در این بازی‌ها انتخاب و معرفی کرد.

بر همین اساس WT با ارسال نامه‌ای به تهران مرجان تیموری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین ۳۰ داور نهایی قضاوت کننده در بازی‌های پارالمپیک دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر
  • سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند