Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری مرکز استان، چمران بهارلوئی در جلسه پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان اظهار کرد: برخورد و پیشگیری از جرم،  وظیفه دستگاه قضایی بوده و همه نهاد ها نیز باید برای کاهش جرم در جامعه تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

وی در رابطه با معضلات پیش در روی ادارات در خصوص همکاری‌های لازم برای کاهش وقوع جرم افزود: بزرگترین معضلات پیش‌روی ادارات، بروکراسی و نامه‌نگاری‌های اداری بوده که با رفع کردن این مسائل می‌توان مشکلات مربوط به حوزه شهری خصوصاً پیشگیری از وقوع بسیاری از جرایم را با تعاملات خوب، سازنده و با برنامه ریزی هدفمند و پیگیری های مستمر، مرتفع نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب بافق در خصوص جمع‌آوری متکدیان از سطح این شهر تصریح کرد: حضور  متکدیان در این شهرستان با توجه به پیشینه مذهبی و دینی بافق، چهره شهر را دگرگون ساخته و این امر باعث بروز برخی جرایم شده و مزاحمتهایی در برخی اوقات مردم برای مردم شده که در این راستا باید با شناسایی و غربال‌گری و یافتن علت تکدی، در رفع مشکلات آنان تلاش کرد. 

بهارلوئی در ادامه بر همکاری و تعامل نیروی انتظامی و ماموران شهرداری در خصوص جمع آوری متکدیان تأکید کرد و افزود: اکثراً  متکدیان غیربومی بوده و تعداد بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل داده که با تدابیر لازم و مناسب می توان جلوی بسیاری از جرائم به ویژه جرم سرقت را گرفت.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از موارد مورد حساس و قابل پیشگیری و پیگیری، جمع آوری اتباع بیگانه بدون مجوز بوده که با همکاری اداره کار در این راستا برخورد قانونی و جدی برای سرو سامان دادن به این موضوع صورت خواهد گرفت تا حضور و فعالیت اتباع بیگانه در شهر، محدود و در حد کنترل باشد.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: احساس امنیت بافق دادستان وقوع جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق

مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تحقق وعده صادق پس از اقامه نماز جمعه، مسیر مسجد جامع تا امامزاده عبدالله بافق را راهپیمایی کردند.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم بافق در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • لازمه تحقق جهاد اقتصادی چیست؟
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • بارش باران بهاری در بافق+فیلم و عکس
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید