Web Analytics Made Easy - Statcounter

پور‌آیین از انتخاب شهر امام و روستای زاویه مرادی دزفول  به عنوان دو مکان پایلوت در برنامه شهر و روستای بدون دخانیات خبر داد.

«رضا پور‌آیین» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: پس از برگزاری کمیته برون‌بخشی برنامه شهر و روستای بدون دخانیات، شهر امام (ره) و روستای زاویه مرادی به عنوان دو مکان منتخب و پایلوت به منظور اجرای این برنامه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس مرکز بهداشت دزفول افزود: هدف از اجرای این برنامه کاهش میزان عرضه و تقاضا و همچنین رعایت کامل قوانین مربوط به پیشگیری از استعمال دخانیات است.

 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس نهمین کنوانسیون کنترل دخانیات انتخاب شده، لازم است مطابق دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی، جهت پیشگیری از افزایش مصرف دخانیات و همچنین کنترل آن اقدامات ویژه‌ای در کشور و به تبع آن در شهرستان صورت گیرد. 

 

پورآیین تصریح کرد: در همین راستا کمیته شهرستانی برنامه شهر و روستای بدون دخانیات با حضور ارگان ها و نهادهای دخیل در اجرای برنامه تشکیل، و اعضا آن مشخص شده تا با همفکری همدیگر و مشارکت عموم مردم بتوان راهکارهای ویژه‌ای در زمینه کاهش میزان استعمال مواد دخانی در بین شهروندان گرامی ارائه کنیم. 

 

وی در خاتمه یاد آور شد: در گام اول اجرای برنامه، شهر امام و روستای زاویه مرادی به عنوان مکان‌های پایلوت برنامه در نظر گرفته شدند که در ادامه نتایج آن گزارش داده می‌شود و در صورت اجرای دقیق برنامه، این دو منطقه از سوی سازمان جهانی بهداشت لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان دزفول هفته بدون دخانیات دزفول دخانیات برنامه شهر و روستای بدون دخانیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گردشگران نوروزی از روستای نمونه گردشگری در نیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ اکبر کریمی بخشدار مرکزی نیر با اشاره به استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی در این روستا که قلعه باستانی بوینی یوغون درآن جای گرفته و قدمت ۳۵۰۰ ساله دارد افزود: با همت بخشداری مرکزی نیر، شورا و دهیار این روستا خدمات عمومی از جمله تنذیف معابر و کاشت نهال در مکان‌های مورد نظرصورت گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • اجرای نزدیک به ۱۰۰ طرح در ۲۷ منطقه حاشیه شهری ارومیه
  • استقبال گردشگران نوروزی از روستای نمونه گردشگری در نیر
  • «روستای پامنار دزفول» مقصدی برای گردشگران و مسافران
  • «رضی آباد پایین» روستای پایلوت برای تولید پیله کرم ابریشم است
  • اجرای برنامه سلامت شهری در کیش
  • انتخاب روستای فهرج یزد به عنوان روستای هدف گردشگری
  • برگزاری جشن هزار دف در روستای پالنگان
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • اجرای مراسم هزار دف در پالنگان برای عیدفطر برنامه‌ریزی شود