Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@10:24:57 GMT

اخبار ضدونقیض درباره تصادف ۲ نماینده مجلس

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۷۳۹۱

اخبار ضدونقیض درباره تصادف ۲ نماینده مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رسانه‌های محلی سیستان و بلوچستان خبری مبنی بر تصادف تعدادی از نمایندگان کمیسیون اقتصادی در چابهار منتشر کردند. نماینده زاهدان نیز پس از اعلام خبر تصادف چند نماینده مجلس در چابهار گفت: به رئیس اورژانس استان دستور داده‌ایم که اسامی نمایندگانی که در این تصادف حضور داشته اند برای ما بفرستد اما تاکنون (ساعت ۱۲ ظهر) هنوز هیچ اسمی در اختیار نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

>>>> بیشتر بخوانید؛ 

>>>> کدام نمایندگان مجلس تصادف کردند؟ /آخرین خبرها از زبان نماینده زاهدان

با این وجود محمدرضا پورابراهیمی در گفتگویی با ایسنا درباره تصادف تعدادی از نمایندگان کمیسیون اقتصادی گفت: آقایان خاندوزی و طغیانی دو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای بازدید از منطقه آزاد چابهار به این شهرستان سفر کرده بودند که در جریان این بازدید از سه چهار خودرویی که همراه شده بودند یکی از خودروهای مربوط به پرسنل منطقه آزاد تصادف کردند و یکی دو نفر از آنها زخمی شدند اما مشکلی خاصی وجود ندارد و ان‌شاءالله هرچه زودتر بهبود می‌یابند.

به گفته وی، خودروی حامل دو نماینده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصادف نکرده و این دو نماینده در صحت و سلامت هستند.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1448937

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی کمیسیون اقتصادی مجلس کمیسیون اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است

سید شمس الدین حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به جماران گفت: به جای تغییر باید دنبال بهبود بود و بهبود نیز با جابه‌جایی افراد اتفاق نمی‌افتد بلکه با بهبود سیاست و روش‌ها مقدم بر تغییرات افراد است.

حسینی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با قالیباف رئیس مجلس و کمیسیون‌های اقتصادی، چون جهش تولید، برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بهبود روش‌ها داشتیم. البته ما تصمیم نمی‌گیریم بلکه در چارچوب نظارتی کار را دنبال کنیم. ما در آستانه انتقال مجلس یازدهم به دوازدهم هستیم رویکرد صحیح این است که بهبود سیاست‌ها را پیش بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز تاثیرگذار است، یا نه، گفت: بله، اتفاقات در حوزه بین‌الملل در قیمت ارز بسیار تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز