Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@18:57:54 GMT

فیلم کوتاه هنرمند گلستانی به جشنواره تهران راه یافت

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۷۴۱۱

فیلم کوتاه هنرمند گلستانی به جشنواره تهران راه یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، فیلم کوتاه «محرمانه» به نویسندگی «امیرحسین شمالی» و کارگردانی «علیرضا شمالی» به بخش رقابتی تجربی سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه پیدا کرد.

در این فیلم کوتاه «بهرام کردی» نقش آفرینی می‌کند و «محمدرضا ملک زاده» تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این فیلم چندی پیش به جشنواره Lift-off global آمریکا راه پیدا کرده بود.

یادآوری می‌شود سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی ا هفتم تا ۱۷ آبان ماه با برگزاری نشست‌های تخصصی آغاز شد.

کد خبر 5059262

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه جشنواره فیلم کوتاه تهران گرگان اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه توهین به پیامبر مواد مخدر هفته ناجا شهادت امام رضا ع اردبیل فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید

مسعود مرواری گفت : فیلم "مرخ" اثر حسین فیروزه، "کودک و سرباز"، اثر نوح امانی، "گورکن" اثر امید پوراتابک، " ریموت " اثر حسین سنگ برگان، " در حال ساخت" اثر اسما صدیقی، "هفت سالگی" اثر پریسا شادمان، "تپه ماهرخ" اثر مهتاب محمودی و "مطرب " اثر علی جنتی به عنوان کارگردان آثار خود را تولید خواهند کرد.

معاون هنری سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: این تعداد فیلم کوتاه از میان ۲۱ فیلم حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای فیلمسازان استان برای تولید انتخاب و از سوی انجمن سینمای جوانان ایران مورد حمایت قرار می‌گیرند.

او گفت : هاشم مسعودی، مسعود زارعیان، علی بنائیان، امیر بیاتی، مسعود انفرادی و ابراهیمی، آثار را در شورای پیجینگ استان داوری کردند.

مرواری گفت: فیلم مرخ به کارگردانی حسین فیروزه یک فیلم حرفه‌ای و هفت فیلم دیگر از بخش آثار غیر حرفه‌ای است که از سوی هیات داوران انتخاب شده اند

 ۹ سالن سینمایی و ۱۲ سالن نمایشی در خراسان شمالی دایر و شمار صندلی‌های سینمایی استان ۲ هزار و ۲۷۴ صندلی است و اینک تنها در مرکز استان خراسان شمالی یک سینما با ظرفیت حدود ۱۰۰ صندلی فعال است.

سینما‌های استان در ۱۰ ماهه سال جاری ۱۳ میلیارد ریال فروش داشتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۵ درصد رشد داشته است و ۴۵ هزار و ۳۴۳ نفر در این بازه زمانی مخاطبان فیلم‌های سینمایی در استان بودند.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت دارای هزار و ۱۱۵ مرکز فرهنگی و هنری شامل موسسات فرهنگی و هنری، آموزشگاه‌های هنری، سالن‌های سینما و تئاتر است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا
  • «رد پا» مسافر ایتالیا شد
  • «رد پا» مسافر ایتالیا شد
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند