Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@21:09:27 GMT

اتهام زنی بحرین علیه بانک‌های ایرانی

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۷۴۶۳

آفتاب‌‌نیوز :

دادگاه عالی این کشور از محکومیت تعدادی از مدیران فیوچر بانک به پنج سال حبس و پرداخت یک میلیون دینار بحرین جریمه خبر داده است. مقامات بحرینی با طرح اتهام واهی علیه بانک های ایرانی مدعی پولشویی میلیاردها دلار توسط بانک مرکزی ایران از طریق شعب بانک فیوچر در کشور بحرین شده و آن را ناقض قوانین دانسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری دولتی بحرین، دادگاه بحرینی در مجموع ۳۷ میلیون دینار بحرین جریمه علیه بانک مرکزی و تعدادی از بانک های ایرانی اعلام و هم چنین دستور به استرداد ۱۱۲ میلیون دلار از وجوهی داده که به ادعای مقامات این کشور، غیرقانونی منتقل شده است.

از زمان آغاز تحقیقات تاکنون مقامات بحرینی ۲۸۱ میلیون دینار بحرین جریمه در پرونده فیوچر بانک اعلام کرده اند و به گفته آن ها تحقیقات در خصوص نقض قوانین مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بانک های ایرانی بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویاپردازی یک ایرانی به قیمت نابودی نیمیر و انگاپت

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های والیبال هالک بانک و فنرباغچه  ترکیه که در لیگ برتر والیبال این کشور رقیب یکدیگر هستند و فصل مقدماتی را با رتبه یک و دو به پایان رساندند، حالا باید در جام حذفی به مصاف هم بروند.

در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی والیبال ترکیه، تیم فنرباغچه که مهدی جلوه قاضیانی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد، رو در روی تیم هالک بانک پرستاره قرار خواهد گرفت.

فنرباغچه که همین سه روز پیش اولین شکست فصل را به هالک بانک تحمیل کرد، حالا قصد دارد نتیجه لیگ را در جام حذفی تکرار کند و با پیروزی راهی فینال شود. از طرف دیگر شاگردان اسلوبدان کواچ در تیم هالک بانک که لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده‌اند و دیگر نمی‌خواهند جامی را از دست بدهند و به دنبال اولین جام فصل خود هستند. این موضوع قطعا می‌تواند به جذابیت بازی بیفزاید و هواداران دو تیم شاهد یک جدال دیدنی باشند.

در دیگر بازی نیمه نهایی آرکاس اسپور ازمیر رو در روی زراعت بانک آنکارا قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • پاکستان با اتهام به افغانستان ناکامی خود را توجیه می کند
  • نرخ ارز امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت
  • نرخ ارز امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • رویاپردازی یک ایرانی به قیمت نابودی نیمیر و انگاپت
  • نرخ ارز امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات