Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه آستارا روز پنجشنبه در نشست مشترک علمای شیعه و سنی در دفتر خود گفت: جامعه اسلامی باید دور از چند دستگی و اختلاف، امور خود را پیش ببرد و اقداماتی نظیر توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر (ص) باعث وحدت بیشتر مسلمانان می شود.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: دشمنان برای خشکاندن ریشه های اسلام کمر همت بسته اند و با اعمال غیر انسانی سعی می کنند از اسلام، چهره ای خشن و نامبارک نشان دهند اما توطئه های آنها شکست خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اسلام هراسی دشمنان را درمانده کرده است و روز به روز بر گرایش مردم به اسلام در کشورهای غربی افزوده می شود و علمای شیعه و سنی در شناخت دشمن و طی مسیر مستقیم وحدت، رسالت مهمی دارند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا هم در همایش منادیان وحدت در سالن اجتماعات این اداره گفت: با تدبیر و دوراندیشی امام (ره)، اختلاف روایت شیعه و سنی در خصوص سالروز ولادت رسول اسلام (ص)، هفته وحدت نامگذاری و عامل انسجام مسلمانان شد.

حجت الاسلام محمد مهدی حبیبی اظهار کرد: باید هوشیار باشیم که دشمنان، وحدت مذاهب اسلامی را بر نمی تابند و با طرح های جدید و ابزار رسانه، قصد ضربه بر پیکره اسلام را دارند.

وی بیان کرد: خوشبختانه وحدت خوبی بین شیعه و سنی در شهرستان مرزی آستارا حاکم است و برنامه ها و نشست های هفته وحدت با شکوه خاص و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

عبدالحمید مومنی امام جمعه اهل سنت شیخ محله عنبران هم گفت: دانشگاهیان در ترویج اسلام و وحدت اسلامی نقش مهمی بر عهده دارند و علما و بزرگان شیعه و سنی آستارا در مسیر وحدت اسلامی گام بر می دارند.

رئیس موسسه آموزش عالی شهریار آستارا نیز گفت: برنامه های فرهنگی پیرامون وحدت، باید در دانشگاه ها تقویت و از ظرفیت علما و استادان برجسته استفاده شود.

احسان شفیقی بیان کرد: صداقت و امانت داری حضرت محمد (ص) از شاخص های برجسته ایشان بود و باید سرلوحه امور مسلمانان در خانواده ها و اجتماع قرار گیرد.

به مناسبت هفته وحدت مسلمانان، گلزار شهدای گمنام و شهیدان دفاع مقدس در آستارا با حضور مسئولان و خانواده های شهدا و علمای شیعه و سنی غبارروبی و گلباران شد و حاضران با نثار سلام و صلوات، با آرمان های بلند شهدا و نظام تجدید میثاق کردند.

۱۲تا ۱۷ ربیع الاول به مناسبت ایام سالروز ولادت حضرت محمد (ص) هفته وحدت مسلمانان است.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و حدود ۱۷ درصد جمعیت آن را اهل سنت تشکیل داده است.

برچسب‌ها وحدت ملی مدارس علوم دینی اهل سنت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی آستارا جامعه مسلمانان شیعه ولادت حضرت محمد هفته وحدت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی مدارس علوم دینی اهل سنت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی آستارا جامعه مسلمانان شیعه ولادت حضرت محمد هفته وحدت وحدت ملی مدارس علوم دینی اهل سنت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی آستارا جامعه مسلمانان شیعه ولادت حضرت محمد هفته وحدت اخبار کنکور علمای شیعه و سنی شیعه و سنی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین المللی برای تأمین مالی بانک توسعه اسلامی است که امسال ۵۰ امین سالگرد تاسیس آن است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌ها مرتفع شود، و بدهی‌های جمهوری اسلامی را به صفر برسانیم.

خاندوزی در ادامه گفت: همچنین درصدد هستیم بانک توسعه اسلامی برای ۱۱ پروژه تأمین مالی کند ما بدهی‌های قبل از ۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم. امیدواریم در نشست ریاض مجوز پرداخت‌های بیشتری را دریافت کنیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خاندوزی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: جلسه بسیار مفصلی با حضور روسای کمیسون اقتصادی و دیگر کمیسیون‌های مجلس برگزار شد تا همگرایی بین دو قوه در موضوع سیاسیت‌های ارزی صورت پذیرد.

وی در انتها تصریح کرد: انشالله امروز دومین جلسه همگرایی برای سیاست ارزی برگزار خواهد شد و تصمیمات آن برای شما تشریح می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان
  • پیشنهاد بزرگان اهل تشیع به آغاز پروژه‌ای عمرانی در غرب کابل
  • اسلام به زودی بزرگترین دین در فرانکفورت می‌شود