Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد محمدعلی طالبی افزود: اختلاف یزد با استان اول بسیار ناچیز است. 
وی خاطرنشان کرد: این رتبه نشان از اهتمام  دستگاه‌های مسوول در توجه به امر تولید و سرمایه گذاری است و خواستار ادامه این روند شد.
وی با بیان اینکه بیشتر مصوبه ها کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد اجرا شده است، تصریح کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته فقط درصد کمی از مصوبه ها اجرا نشده است که این نشان از کیفیت  بالای اقدامات صورت گرفته دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد بر رفع موانع تولید در استان تاکید کرد و گفت: باید شرایط بیش از گذشته برای سرمایه گذاری در استان فراهم شود.

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد از اردیبهشت ۹۴ فعالیت خود آغاز کرد. 

هم اکنون سه هزار واحدی تولیدی و صنعتی در استان وجود دارد که حدود ۱۰۰ هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند. 

برچسب‌ها رونق تولید یزد اشتغال زایی صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید یزد اشتغال زایی صمت رونق تولید یزد اشتغال زایی صمت اخبار کنکور رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات صورت گرفته برای رفع موانع ساخت و ساز مؤید پیشرفت در هدف‌گذاری‌ها بوده است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در شانزدهمین جلسه شورای‌عالی مسکن در دولت مردمی که بعد از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد، با تأکید بر اهمیت نقش پیشرانی صنعت مسکن در اقتصاد کشور، افزایش تولید مسکن را از مولفه‌های مهم تحقق شعار سال، یعنی رونق و جهش تولید دانست و با اشاره به آثار مثبت اجتماعی آن، بر تلاش مجاهدانه همه بخش‌های مرتبط برای افزایش تولید مسکن در سال جاری در راستای جبران عقب‌ماندگی‌ها در این زمینه و همچنین رفع مشکلات موجود به ویژه تامین مالی لازم تأکید کرد.

رئیس جمهور به میدان آمدن و هم‌افزایی نهادهای انقلابی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و کمیته امداد امام خمینی (ره) همراه با دستگاه‌های دولتی متولی امر مسکن را از جمله زمینه‌های تحقق اهداف طرح نهضت ملی مسکن دانست و گفت: خوشبختانه اقدامات صورت گرفته تاکنون در زمینه رفع موانع ساخت و ساز مؤید رشد و پیشرفت در هدف‌گذاری‌ها بوده است.

دکتر رئیسی ساخت و تحویل 140 هزار واحد مسکونی مسکن مهر از 240 هزار واحد باقی مانده تعهدات دولت‌های قبل و همچنین واگذاری 72 هزار هکتار زمین برای ساخت مسکن شهری را از جمله اقدامات قابل توجه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در زمینه تولید مسکن برشمرد و با اشاره به اقدام بی‌سابقه ساخت 80 هزار واحد مسکونی در حال ساخت در استان قم، بر اهمیت پیگیری در به نتیجه رسیدن کارها تاکید کرد و از همه مدیران در مرکز و استان‌ها خواست تحقق طرح نهضت ملی مسکن را تا حصول نتیجه قطعی به صورت مجدانه و مجاهدانه پیگیری کنند.

در این جلسه همچنین با حضور رئیس جمهور 7 مصوبه از جمله «تامین هزینه‌های آماده‌سازی مسکن برای متقاضیان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به صورت قرض‌الحسنه از محل صندوق ملی مسکن»، «اولویت‌دهی واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی (ره)» و «ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه برای ساخت واحدهای کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی علاوه بر وام نهضت ملی مسکن توسط صندوق ملی مسکن» به تصویب اعضا رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدامات صورت گرفته برای رفع موانع ساخت و ساز مؤید پیشرفت در هدف‌گذاری‌ها بوده است
  • جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد
  • اجرایی شدن بیش از ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در استان بوشهر
  • اجرای مصوبات کارگروه تسهیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم
  • ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر اجرا شد
  • کارگروه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها ایجاد می‌شود
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 
  • با حضور ظریف برگزار می‌شود: کارگروه پژوهشی ـ کاربردی شبیه‌سازی شورای امنیت ملل متحد+ جزئیات
  • برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان