Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@15:44:59 GMT

پرسپولیس پول برانکو را کامل پرداخت کرد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۷۵۹۸

پرسپولیس پول برانکو را کامل پرداخت کرد

به گزارش ایرنا، پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ به یکی از دغدغه‌های اصلی باشگاه پرسپولیس تبدیل شده بود. موضوعی که موجب شد تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هم بسته شود.

در همین راستا، باشگاه پرسپولیس از ۲ هفته پیش پرداخت مطالبات سرمربی اسبق خود را آغاز کرد , پس از چند مرحله پرداختی، روز گذشته حدود ۱۰۰ هزار یورو پایانی مطالبات برانکو را به حساب عمان این مربی واریز کرد تا بدین ترتیب با این مربی کروات تسویه حساب کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باشگاه پرسپولیس برای باز شدن پنجره نقل و انتقالی خود، باید ۶۰ هزار فرانک سوییس را هم به فیفا بابت هزینه دادرسی و تاخیر بابت دیرکرد پرداخت کند تا بتواند پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کند.

وکیل برانکو در گفت وگو با ایرنا این خبر را تایید کرد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ عمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ عمان باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ عمان اخبار کنکور باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در فصل جاری هنوز نتوانسته براساس بند‌های درج‌شده در قرارداد بازیکنان، تعهدات خود را عملیاتی کرده و این موضوع باعث شده مدیران این باشگاه از تعهدات خود عقب باشند. این در حالی است که این باشگاه در قراردادی مشکوک در ابتدای فصل با شرکت تمشک (کاسکو) برای اسپانسرینگ روی پیراهن این تیم به توافق رسید که البته این همکاری سرانجام درستی نداشت.

 استقلالی‌ها قراردادی ۲۰ میلیاردی را با کاسکو منعقد کرده و هنوز بخش اعظمی از آن باقی مانده و وصول نشده است. این موضوع مورد شکایت باشگاه استقلال قرار گرفته تا جایی که شنیده می‌شود حکم جلب مدیران شرکت مقروض به استقلال صادر شده است. بر همین اساس شنیده می‌شود باشگاه استقلال ناچار به اجرای حکم و دستگیری مدیرعامل شرکت یادشده تا زمان وصول بدهی خود خواهد بود. همچنین درباره شرکت همراه اول، اسپانسر فصل قبل استقلال نیز شنیده می‌شود تلاش‌ها برای زنده شدن مطالبات فصل گذشته این باشگاه ادامه داشته تا جایی که شنیده می‌شود احتمالا نیمی از این مطالبات زنده خواهد شد. همراه اول به عنوان اسپانسر فصل گذشته استقلال، به بهانه نداشتن قرارداد مکتوب با باشگاه از پرداخت مطالبات استقلال تا به امروز سر باز زده است.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • خطوط قرمز خود را در مذاکرات تغییر نمی‌دهیم
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است