Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم قدس پور روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا ابراز داشت: این جشنواره با موضوعات «ورزش، ولایت، اخلاق، فرهنگ و رسانه»، «ورزش، فرهنگ ایثار و شهادت، جانبازان و معلولان»  و «ورزش همگانی، بانوان و خانواده» برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین «ورزش، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و جوانان» و «ورزش، روستاییان، عشایر و اقوام، بازی های بومی محلی» از دیگر موضوعات این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدس پور با اشاره به سایر موضوع های سومین جشنواره عکس ورزشی استان سمنان ادامه داد: «ورزش، باشگاه ها، پیشکسوتان، قهرمانان و خیران ورزشیار»، «ورزش، کارمندان، کارگران و نیروهای مسلح» و «حضور ورزشکاران استان سمنان در کلیه رشته های ورزشی در مسابقات داخلی و بین المللی» از دیگر موضوعات جشنواره هستند.

دبیر سومین جشنواره عکس ورزشی استان سمنان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آذر ۹۹ است تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی  به نشانی mojefarhang@gmail.com و یا به صورت فایلی در فضای مجازی به شماره ۰۹۳۹۳۳۱۳۷۱۱ ارسال کنند.

وی بیان کرد: در بخش حرفه‌ای هر عکاس می‌تواند ۷ اثر با فرمت jpg و سایز ضلع کوچک حداقل ۲ هزار پیکسل با کیفیت  dpi۳۰۰ همراه با فایل word حاوی مشخصات عکاس و توضیحات مربوط به عکس‌ها را ارسال کند.

قدس پور ابراز داشت: در بخش تلفن همراه نیز هر عکاس می‌تواند بدون محدودیت در تعداد، آثار خود را همراه با فایل word حاوی مشخصات عکاس و ذکر مدل گوشی تلفن همراه ارسال کند.

به نفرات برتر در هر ۲ بخش جوایز نقدی ارزنده ای اهدا می شود.

برچسب‌ها ورزش همگانی سمنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان موبایل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی سمنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان موبایل ورزش همگانی سمنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان موبایل اخبار کنکور استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری