Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا بر ادعای یک خبرگزاری داخلی، جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب شده است

یک خبرگزاری داخلی از انتصاب مدیرعامل جدید پرسپولیس از سوی وزارت ورزش خبر داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، چندی پیش مهدی رسول ‌پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به خاطر حواشی پیش آمده و فشاری که روی او بود، از سمت خود استعفا کرد تا وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس دست به کار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از کش ‌و قوس‌ های فراوان و بررسی‌ های صورت گرفته، شنیده می شود مسعود سلطانی ‌فر، وزیر ورزش مدیرعامل جدید پرسپولیس را منصوب کرده است. بر همین اساس، شنیده می ‌شود جعفر سمیعی، مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب و جانشین رسول ‌پناه شده و فقط معرفی آن باقی مانده است.

سمیعی قبل از انتصاب به عنوان مدیر کل حراست وزارت وزرش، در مقطعی مدیرکل حراست شهرداری تهران هم بوده است. گفته می‌ شود در صورتی که سمیعی تا ساعات آینده به عنوان مدیر عامل پرسپولیس معرفی نشود احتمال تغییر گزینه مدیرعاملی این باشگاه و کنار رفتن سمیعی وجود دارد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جدید پرسپولیس مدیرعامل جدید عنوان مدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!

واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن ، با آنچه مدیرعامل باشگاه تبریزی در این مورد می‌گوید، فرق زیادی با هم دارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از جدایی خمز از تراکتور، انتخاب سرمربی برای نیمکت این تیم تبدیل به چالش شده و درحالی که روز گذشته این باشگاه در توییتی رسمی اعلام کرد با چند گزینه مطرح در حال مذاکره است امروز خبری منتشر شد که باشگاه تبریزی مذاکراتی با یورگن کلینزمن مربی آلمانی انجام داده است.

در این زمینه رضا کرمانشاهی معاون ورزشی این باشگاه به خبرنگاران گفته است: من هم این موضوع را شنیدم و ظاهار دیروز به او پیامی داده شده است اما از جزییات آن خبر ندارم و اتفاقا می خواهم وارد جلسه با مدیرعامل شوم تا ببینیم اصل ماجرا چیست.

دقایقی بعد اما هوشنگ نصیرزاده در این باره موضعی کاملا برعکس گرفت و نظر معاون خودش را رد کرد.

نصیرزاده با  اعلام اینکه در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم، گفت: ما واقعا ماندیم که این اخبار را چه کسانی منتشر می کنند و سطح توقعات را بالا می برند. اصلا یورگن کلینزمن گزینه ما نیست.

در حال برطرف کردن موانع برای حضور یحیی گل محمدی در تبریز هستیم البته این کار را با کمک خودش انجام می دهیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم تا قبل از بازی با استقلال او را در کنار خود خواهیم داشت. اگر کار او درست شود شاید زودتر از خودش، دستیارانش به تبریز بیایند تا در کنار تیم باشند. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم اما نمی توانیم قولی بدهیم.

دیگر خبرها

  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست