Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه علوم پزشکی لرستان در محکومیت به هتاکی مستمر سران سیاسی کشور فرانسه آورده است: هتاکی های مکرر نمایان گر پوچی ادعاهای واهی مستکبران است اما وعده الهی یقیناً تحقق خواهد پذیرفت و سرانجام دین اسلام عالمگیر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، در این بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی لرستان آمده است: توهین مجدد سران سیاسی کشور فرانسه و تایید آن از جانب رئیس جمهور فرانسه  علیه پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)  با هدف اسلام هراسی و تغییر نگاه مسلمین نسبت به نقشه های صهیونیسم ، یکبار دیگر قلوب تمام انسان های آزاده جهان به خصوص مسلمین را به شدت آزرده ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین افزوده شده است: این اقدام نابخشودنی در کارنامه سیاه استعمار غرب و صهیونیسم و علی الخصوص در کشوری که خود داعیه دار آزادی است ثبت گردیده و نمایان گر پوچی ادعاهای واهی مستکبران و طرفداران صهیونیسم جهانی است.

 

در ادامه آمده است: در این برهه از زمان، بی تردید دنباله‌های این جریان شیطانی در درازای تاریخ، در همان مسیر تاریک قدم گذاشته‌اند و امید واهی دارند که بتوانند خورشید عالم‌تاب محمدی را خاموش کنند، اما وعده الهی یقیناً تحقق خواهد پذیرفت و اسلام به عنوان آخرین و کامل‌ترین آیین انسان‌ساز آسمانی، سرانجام عالمگیر خواهد شد.

 

در این بیانیه افزود شده است: همان طور که رهبر عزیزمان فرموده اند: این حرکت در این برهه‌ی زمانی میتواند، نیز به انگیزه‌ی منصرف کردن ذهن ملّتها و دولتهای غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند، اتفاقات اخیری که در منطقه رخ داده است همچون انفجار در لبنان ، عادی سازی روابط توسط امارات و … نشان از برنامه منسجم و هدف مند صهیونیست ها دارد تا مرحله به مرحله آن را اجرا کنند.

 

در این بیانیه آمده است: آتش زدن قرآن و شروع توهین مجله شارلی ابدو به پیامبر مکرم اسلام و توهین و گستاخی اخیر مکرون ملعون رئیس جمهور فرانسه همان مسائلیست که برای تغییر و عوض کردن ذهن ها از مسیر مشخص شده است و انحراف در نگاه ها برای به ثمر نشاندن نقشه خود می باشد.

 

در ادامه آمده است: به نمایندگی از جامعه فرهیختگان و دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی لرستان هتاکی بی شرمانه و مستمر سردمداران سیاسی فرانسه خصوصا رئیس جمهور خبیث و ملعون فرانسه را محکوم نموده و با بصیرتی نافذ و نگاهی کامل نخواهیم گذاشت  دشمنان نقشه های شوم خود را در منطقه عملی کنند و جلوی آنها را خواهیم گرفت و همچنین از وزارت امور خارجه خواستاریم تا با پیگیری قانونی مناسب هتاکی و گستاخی رئیس جمهور فرانسه مکرون ملعون  را دنبال کنند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: هتاکی به ساحت پیامبر ص دین اسلام فرانسه رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رییس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی، نخست وزیر هند و رییس جمهور قزاقستان در پیام‌هایی جداگانه از طرف خود و مردم کشورهایشان عید سعید فطر را به حجت الاسلام «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور، دولت و ملت ایران تبریک گفتند و از خداوند متعال برای همه مسلمانان آرزوی بهره‌مندی از برکات این عید بزرگ را مسالت کردند.

کد خبر 6081254

دیگر خبرها

  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران
  • واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌ سران اروپا | تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی قرار نمی‌گیریم
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رییس‌جمهور
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران
  • "وعده صادق" هیبت پوشالی رژیم اسرائیل را نمایان کرد