Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@17:54:20 GMT

آرامستان قاضی زاهد شهر گلپایگان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۷۷۲۹

آرامستان قاضی زاهد شهر گلپایگان تعطیل شد

شهردار گلپایگان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا آرامستان قاضی زاهد شهر گلپایگان بسته شد و از تردد هر گونه خودرو به سمت آرامستان جلوگیری می‌شود.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به معرفی گلپایگان به عنوان یکی از پنج شهرستان استان در شرایط فوق حاد و بحرانی بیماری کرونا تمام مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا باید اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ازدحام جمعیت یکی از عوامل اصلی شیوع کرونا است، گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا آرامستان قاضی زاهد شهر گلپایگان مسدود است و از شهروندان تقاضا می‌شود زیارت اهل قبور را از راه دور انجام دهند.

شهردار گلپایگان افزود: با آغاز محدودیت‌ها در شهر گلپایگان تمام ورودی و خروجی خیابان امام تا ۱۶ آبان مسدود است و پلیس راهور از ورود هر گونه خودرو به سمت آرامستان قاضی زاهد شهر و خیابان امام جلوگیری می‌کند.

کد خبر 452410

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گلپایگان شهرداری آرامستان رعایت پروتکل های بهداشتی شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد

محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد، اظهار داشت: طی چند روز گذشته هزار و ۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶ هزار مترمربع از این معابر به صورت کامل آسفالت شد.

وی افزود: دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید هزار و ۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد

واحدیان اضافه کرد: عملیات آسفالت ریزی در معابر آرامستان با استفاده از دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان بر اساس برنامه زمانبندی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • دانشمندان واکسنی ساخته‌اند که می‌تواند با هر گونه سویه ویروسی مبارزه کند
  • چه کسی مخاطب تذکر رهبری درمورد گشت نور بود؟
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان