Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@07:27:53 GMT

۲ کشته در حمله با چاقو در شهر نیس فرانسه

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۷۷۴۷

۲ کشته در حمله با چاقو در شهر نیس فرانسه

رسانه‌ها از کشته شدن ۲ نفر دئر پی حمله مهاجمی با چاقو در شهر نیس جنوب فرانسه خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از العربیه، طبق این گزارش صدای تیراندازی در منطقه نزدیک کلیسای نوتردام شنیده شده است. این منطقه در سال ۲۰۱۶ شاهد چند اقدامات تروریستی از نوع زیر کردن افراد با کامیون که به کشته شدن ۸۰ نفر منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار نیس، در بیانیه‌ای گفته است مهاجم بازداشت شده و شواهد نشان می‌دهد که این هجوم یک اقدام «تروریستی» است.

کد خبر 452428

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حمله با چاقو حمله تروريستی نیس فرانسه فرانسه شهر نیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه

مرد جوان در جریان یک درگیری خیابانی در محله مجیدیه هدف ضربه چاقو قرار گرفت و به قتل رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بعد از ظهر روز گذشته اول اردیبهشت ماه، درگیری مرگباری در یکی از خیابان‌های محله مجیدیه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امورجنایی، تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضربه چاقو به بالای قفسه سینه‌اش به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول به‌خاطر اختلافات گسترده شخصی، با 2 مرد جوان در یکی از خیابان‌های محله مجیدیه قرار دعوا گذاشته که روز حادثه هر 2 طرف این درگیری با موتورسیکلت‌های خود به محل موردنظر آمدند و پس از اینکه با چاقو به جان هم افتادند، این جنایت هولناک رخ داده است.

حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه متروی سرسبز

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، ماموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت و اقدامات اطلاعاتی، ابتدا هویت 2 مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امورجنایی،جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جهت دستگیری 2 متهم فراری ادامه  دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • روزشمار / نگاهی به تنش میان ایران و رژیم اسرائیل از 7 اکتبر تا به امروز
  • کرملین، اوکراین را به هدف گرفتن تعمدی خبرنگاران روس متهم کرد
  • یک شهید و ۸ مجروح در انفجار پایگاه کالسو در عراق