Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص برپایی اردو برای تیم‌های چوانان و نوجوانان ایران ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی درخصوص برگزاری اردوی تیم‌های پایه ایران اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر برنامه ریزی مربوط به برپایی اردوهای تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن یک اردوی تیم نوجوانان برگزار شد و سپس مقرر بود اردوی تیم جوانان انجام شود که بعد از تست و مثبت شدن پاسخ تست چند بازیکن مجبور به تعطیلی اردو شدیم.

وی ادامه داد: همیشه سلامت کادر فنی و بازیکنان ملی اولویت فدراسیون فوتبال بوده است.به همین دلیل جلسات متعددی با کمیته پزشکی فدراسیون برای برگزاری اردوها برگزار کردیم. هرچند که تا به امروز مجوز برگزاری اردوها به ما ابلاغ نشده است.

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درمورد زمان احتمالی برگزاری مسابقات نوجوانان و جوانان جام ملت‌های آسیا گفت: هنوز هیچ برنامه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره ابلاغ نشده است. با این وجود در تلاش هستیم با هماهنگی کمیته پزشکی اردوهای تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را از سر بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اردوی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان

هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان در دانشگاه آزاد علوم تحقیقات برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از 4 اردیبهشت آغاز می‌شود. در این اردو 21 بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم «جون کنت ول» آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از 23 لغایت 27 اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از 1 لغایت 5 خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز است و تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت‌ها خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور