Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@17:25:03 GMT

فیلم کوتاه رباعی دنیای تصویر است

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۷۸۰۲

فیلم کوتاه رباعی دنیای تصویر است

سید عباس صالحی در پیامی به سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، فیلم کوتاه را رباعی دنیای تصویر دانست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نوشت:

 «فیلم کوتاه رباعی دنیای تصویر است. ایرانیان پیشتازان دوبیتی ‌های جهانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آینده فیلم کوتاه نیز چنین خواهد بود.»

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی تا 17 آبان با برگزاری نشست‌های تخصصی «37-20» در حال برگزاری است. این نشست ها از طریق صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران با شناسه کاربری @iycs.ir هر شب در دو ساعت 20 و 22 قابل تماشاست.

اخبار و جزییات مربوط به این رویداد در سایت انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی www.iycs.ir قابل دسترس است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سید عباس صالحی فیلم کوتاه تهران وزیر ارشاد اسلامی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بخش شهرسازی مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها

به گزارش خبرگزاری مهر، رویداد بررسی بخش شهرسازی مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها عصر امروز دوشنبه سوم اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. برگزاری این رویداد در راستای جشنواره معماری است.

معرفی جشنواره معمار و مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها، اهمیت مکان رویدادها در شهر، داستان شهر و ضرورت خاطره جمعی از محورهای این نشست به شمار می‌رود. همچنین در این نشست سوژه‌های مسابقه با موضوع میدان فلسطین تهران و بوستان توحید مشهد بررسی می‌شود.

در این رویداد فرشاد نوریان رییس دانشکده شهرسازی پرویس هنرهای زیبا دانشگاه تهران و داور مسابقه، عبدالحمید نقره کار، استاد دانشکده معماری دانشگاه علم و صنعت و دبیر جشنواره، موحد الحمودی، هیات علمی دانشگاه کوفه و داور مسابقه و محمدصادق شهبازی، قائم مقام دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

رویداد بررسی بخش شهرسازی مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها عصر امروز دوشنبه ۳ اردیبشهت به دبیری سیدفاضل سجادی معمار و مدیر مسابقه ساعت ۱۶ تا ۱۸ در گالری پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

حضور برای عموم آزاد و رایگان است. علاقمندان برای حضور مجازی در این نشست می‌توانند صفحه آپارات جشنواره https://www.aparat.com/mim_ammar مراجعه کنند.

کد خبر 6085029 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • میزبانی «سوره» از نشست‌های «فیلم جستار» و «ژانرهای ترکیبی»
  • بررسی بخش شهرسازی مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • فراخوان هفتمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان اعلام شد
  • «افسانه کوه ننوک» در راه کوزوو است
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود