Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مرتضی همتی‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته وحدت، گفت: در شهرستان‌های تلفیقی برنامه ریزی خاص و ویژه‌ای صورت گرفته است که شامل، بازدید از خانواده های شهدای اهل سنت و تشیع، هم‌اندیشی بین علمای شیعه و سنی، برگزاری محافل قرآنی، نورافشانی و کارناوال‌های شادی در سطح شهرها با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: همچنین در هفته وحدت نشستی بین علمای شیعه و اهل تسنن با موضوع تقریب مذاهب و راهکارهای افزایش وحدت بین مسلمین برگزار خواهد شد. 

وی، راه اندازی پویش‌هایی به نام‌های حب النبی یجمعنا و وحدت در قاب خاطرات، اعزام مبلغ و چهره های شاخص تقریبی به مناطق تلفیقی و اجرای طرح مواسات و همدلی با محوریت پیامبر اکرم(ص) و شعار حب النبی یجمعنا را از دیگر برنامه های هفته وحدت برشمرد.

حجت‌الاسلام همتی‌فر ادامه داد: اتحاد امت اسلام در برابر خیانت‌هایی که به قدس شریف شده، هم‌پیمانی برخی کشورهای عربی با اسرائیل علیه کشور فلسطین و محکومیت توهین به پیامبر اکرم(ص) جزو بحث‌های محتوایی برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته وحدت است.

وی، هدف استکبار را مخالفت با اصل اسلام عنوان کرد و اظهار کرد: آن‌ها کاری به شیعه و سنی بودن ندارد، لذا شیعیان و اهل تسنن باید این نکته را به خوبی مد نظر داشته باشند. البته آمریکا این هدف و آرزوی خود را با وحدت در جهان اسلام به گور خواهد برد.

کد خبر 5059242

منبع: مهر

کلیدواژه: پیامبر اکرم ص هفته وحدت وحدت شیعه و سنی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان توهین به پیامبر کرمانشاه مواد مخدر هفته ناجا شهادت امام رضا ع اردبیل هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت در نمایشگاه «ایران هلث»

یکی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، نخستین نشست کمیته رویداد‌های های جانبی نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با حضور نمایندگان تشکل‌های مرتبط، مسئولین وزارت بهداشت و پارک فناوری پردیس و فعالان حوزه سلامت برگزار شد.

در این نشست که با محوریت شبکه فن بازار ملی ایران برگزار شد، در خصوص برگزاری رویداد‌های جانبی در نمایشگاه ایران هلث از جمله دوره‌های آموزشی مرتبط، برگزاری کارگاه آموزشی و پنل‌های تخصصی، برگزاری نشست‌های معرفی دستاورد‌های فناورانه تجهیزات پزشکی و نیازمندی‌های کشور در این حوزه بحث و تبادل نظر شد.

بر اساس پیشنهاد‌های مطرح شده در این نشست و با محوریت شبکه فن بازار ملی ایران، علاوه بر تهیه برنامه جامع برگزاری رویداد‌های جانبی نمایشگاه، برنامه‌های به هم رسانی و تبادل فناوری با همکاری کارگزاران شبکه فن بازار ملی ایران اجرا خواهد شد. رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های حوزه سلامت از دیگر برنامه‌های جانبی نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ است.

نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳، ۲۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ توسط پارک فناوری پردیس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»
  • «وعده صادق»؛ درس عبرت و وحدت
  • پیام دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»
  • حمایت ایران از غزه بیانگر برقراری وحدت بین شیعه و سنی بود
  • بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب درباره عملیات «وعده صادق»
  • بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درباره عملیات «وعده صادق»
  • چرا یونسکو برای علامه مجلسی، بزرگداشت گرفت؟ / همه کتب اربعه در بحارالانوار نیامده!
  • اتحاد و همدلی امت اسلامی در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی یک اصل است
  • اخبار سیاسی ۲۵ فروردین؛ توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی/احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ دولت
  • رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت در نمایشگاه «ایران هلث»