Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین ژان کاستکس در مجمع ملی فرانسه خطاب به قانونگذاران گفت اقدامات جدید برای «حفاظت از کودکان، آموزگاران و والدین» ضروری است. ماسک زدن قبلا برای کودکان ۱۱ ساله و بالاتر در فرانسه اجباری بود.

فرانسه از نیمه شب (از ابتدای جمعه ۹ آبان) وارد قرنطینه عمومی و منع رفت‌وآمد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این قرنطینه جدید بر خلاف دوره قبلی قرنطینه در بهار مدارس باز خواهند ماند.

رستوران‌ها، کافه‌ها و کسب‌وکارهای غیرضروری دست کم تا اول دسامبر (۱۱ آذر) بسته خواهند ماند.

نخست‌وزیر فرانسه همچنین گفت از شرکت‌ها خواسته شده است کارکنان وادارند پنج روز در هفته از خانه کار کنند.

کاستکس گفت: «ما مجبوریم تا جایی که ممکن است به کار کردن ادامه دهیم، البته تحت شرایط دقیق بهداشتی تا از انتشار ویروس کرونا جلوگیری شود.» نخست‌وزیر فرانسه هشدار داد «بیکار و فقر هم می‌تواند باعث مرگ شود.»

کد خبر 560942

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟

زی‌سان: دفتر مدیرکل هوانوردی غیرنظامی در هند در آخرین به‌روزرسانی مقررات داخلی اعلام کرده خدمه کابین، از جمله خلبان‌ها و مهمانداران نباید به خودشان عطر بزنند.

در متن مقررات پیشنهادی آمده است: «هیچ یک از اعضای کادر پرواز نباید دارو یا مواد مصرف کند یا از موادی مانند دهان‌شویه، ژل دندان، عطر یا هر محصولی حاوی الکل استفاده کند چرا که ممکن است منجر به مثبت شدن نتیجه آزمایش الکل از طریق آنالیز تنفسی شود.»

همچنین در این بیانیه آمده است: هر یک از اعضای کادر پرواز که در معرض این نوع مواد قرار گرفت باید قبل از انجام ماموریت پروازی با پزشک شرکت مشورت کند.

با اینکه عطر‌ها می‌توانند حاوی مقادیری الکل باشند، اما مشخص نیست که آیا استفاده از عطر روی بدن می‌تواند منجر به مثبت شدن نتیجه تست تنفسی شود یا خیر.

الزامات رسمی ایمنی هوایی DGCA هند در آگوست ۲۰۱۵ تصویب شد و الحاقیه پیشنهادی تا روز پنجشنبه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

tags # هند سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟
  • تحولات اوکراین| کودکان در مدارس برای جنگیدن آماده می‌شوند
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان