Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:15:45 GMT

کریم اکبری مبارکه بر اثر کرونا درگذشت

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۷۹۶۲

کریم اکبری مبارکه بر اثر کرونا درگذشت

کریم اکبری مبارکه بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون درگذشت.

به گزارش ایسنا، این بازیگر متولد سال ۱۳۳۲ در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر تحصیل کرده بود که پنجشنبه ۸ آبان ماه به دلیل کرونا از دنیا رفت.
نوید اکبری مبارکه-فرزند این بازیگر - با تایید این خبر به ایسنا گفت: پدرم در روزهای اخیر مشغول بازی در سریالی بود که یکی از عوامل آن و بعد هم خانم لاله اسکندری مبتلا به کرونا شدند و با توجه به بیماری زمینه‌ای که پدر من داشتند، بیماری تمام ریه‌اش را درگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: چند روز قبل عکس ریه از ایشان گرفته شد ولی داروها موثر نبودند و دیروز صبح که پدر را در بیمارستان بستری کردیم در فاصله ۲۴ ساعت فوت کردند و همه ما در شوک هستیم.
وی اضافه کرد: در این باره بیمارستان هم کوتاهی کرده و دارویی را که باید استفاده می‌کرده به پدرم تزریق نکردند چون می‌گویند نداشتند درحالی که اگر گفته بودند ما آن را تهیه می‌کردیم.

 کریم اکبری مبارکه که در فیلم‌های مرگ یزدگرد، مسافران، دیدار، چند می‌گیری گریه کنی؟، روزهای زندگی، قندون جهیزیه و عطر داغ بازی کرده است، از آخرین کارهایش در تلویزیون سریال بچه مهندس بود ولی معروف‌ترین اثرش در سیما نقش ابن ملجم در سریال امام علی علیه السلام است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سینما کروناویروس اکبری مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واعظ شامگاه دوشنبه در حاشیه اکران فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران آزمایشی سینما دانش قوچان اظهار کرد: سینما دانش قوچان که متعلق به اداره آموزش‌وپرورش این شهر است از دهه ۶۰ تأسیس شد و به علت برخی مشکلات در دهه ۷۰ تعطیل شد.

سرپرست آموزش‌وپرورش قوچان با اشاره به اینکه این سینما با مشارکت بخش خصوصی در دهه ۹۰ آغاز به کار مجدد کرد اما شیوع ویروس کرونا دوباره این سینما را به تعطیلی کشاند، تصریح کرد: متأسفانه وجود برخی مشکلات پس از کرونا و نبود همتی در جهت بازگشایی مجدد این سینما به سمتی کشاند تا بیش‌ازپیش مستهلک‌شده و منابع مالی و بیت‌المال هدر رود.

وی با تأکید بر اینکه نیاز شهروندان به این مکان تفریحی فرهنگی به‌ویژه قشر نوجوان و جوان اهمیت راه‌اندازی این مجموعه را با قید فوریت دوچندان کرد، افزود: در این راستا برای مدت آزمایشی یک‌ماهه تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اکران‌های مردمی عمار بسته شد تا بتوان بر اساس حضور مردم در این بازه زمانی به سمت جذب اعتبار از طریق خیرین و نهادهای مرتبط برویم و سینمایی درخور شأن آماده‌سازی کنیم.

واعظ بابیان اینکه بهسازی و تعمیر سینما برای صندلی، پرده، صوت و … حدود ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: امشب اکران آزمایشی فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران برای بسیج دانشجویی برگزار و در روزهای آتی نیز برای دیگر اقشار جامعه اکران خواهد شد.

کد خبر 6085971

دیگر خبرها

  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • کاشت نیشکر در شهرستان صومعه سرا
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ
  • قانون شکنی در اصفهان: آمار بالای بارهای کامیون با کرایه کمتر از تعرفه قانونی
  • با وجود بازی برای الاتحاد؛ قلب کریم بنزما هنوز برای رئال مادرید می‌تپد! + عکس