Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:27:42 GMT

وضعیت ۵ شهرستان اصفهان از نظر شیوع کرونا سیاه شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۷۹۸۷

وضعیت ۵ شهرستان اصفهان از نظر شیوع کرونا سیاه شد

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا اظهار داشت: پنج شهرستان استان اصفهان در وضعیت سیاه کرونا قرار دارند.

وی افزود: شهرستان‌های خوانسار، شاهین شهر، شهرضا، نطنز و گلپایگان در حال حاضر در وضعیت سیاه قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه هفت شهرستان استان اصفهان نیز در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند، ادامه داد: شهرستان‌های اردستان، برخوار، بویین میاندشت، چادگان، خوروبیابانک، مبارکه و نائین در وضعیت نارنجی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دهاقان نیز در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

نجیمی با بیان اینکه شهرستان اصفهان در وضعیت قرمز کرونا است، ادامه داد: تیران و کرون، خمینی شهر، شهرضا، فریدن، فریدونشهر، فلاورجان، کاشان، لنجان و نطنز در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

کد خبر 5059261

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آرش نجیمی شیوع کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی توهین به پیامبر گرگان کرمانشاه مواد مخدر هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا شهادت امام رضا ع کرونا قرار قرار دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما مرکز مهاباد، سیدعلی ترابی با بیان اینکه تاکنون شش دوره جشنواره گیلاس در اشنویه برگزار شده است افزود: معرفی ظرفیت و پتانسیل‌های این شهرستان در زمینه‌های مختلف، جذب سرمایه گذار و ایجاد فضای مفرح و شاد از جمله اهداف این جشنواره است.

ترابی گفت: شناساندن ظرفیت‌های اشنویه به صورت عام و شناساندن محصولات باغی این منطقه از جمله گیلاس و سیب به صورت خاص از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

او با بیان اینکه برداشت گیلاس در این شهرستان در اواخر خرداد و تیر هر سال آغاز می‌شود که علاوه بر یک ظرفیت اقتصادی، جذابیتی زیبا برای گردشگران نیز به شمار می‌رود اضافه کرد: همه ساله گردشگران بسیاری برای خرید این محصول به اشنویه سفر و این یاقوت‌های قرمز را به عنوان سوغاتی این منطقه با خود به همراه می‌برند.

  اشنویه دارای بیش از ۸۵۰ هکتار باغ گیلاس است که از این میزان حدود ۶۵۰ هکتار بارور است و که علاوه بر مصرف در داخل استان به استان‌های دیگر نیز ارسال می‌شود.

 محصول گیلاس این شهرستان دارای ارقام گوناگون تکدانه سیاه و صورتی، خوشه ای، زرد دانشکده، سفید و قرمز ارومیه و ارقام محلی زودرس و سایر ارقام است که در این میان ارقام خوشه‌ای و تکدانه سیاه بیشترین میزان سطح کشت را به خود اختصاص داده است.

 شفافیت رنگ و طعم و عطر مطبوع این محصول موجب شده است تا گیلاس اشنویه مشتریان زیادی در داخل و خارج کشور پیدا کند.

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ علت نارسایی کلیه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان