Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در چارچوب دعوت به برگزاری نشست بین‌المللی صلح نامه‌ای به «آنتونیو گوترش » دبیرکل سازمان ملل نوشت.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، عباس در این نامه بر اهمیت آغاز فراینده سیاسی معتبر برای تحقق راهکار دو دولتی به عنوان شیوه تأیید شده بین‌المللی جهت حصول صلح تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس تشکیلات خودگردان گفت: تهدیدات جدی برای راهکار دو دولتی و نظام بین‌المللی مبتنی بر قانون، ما را ملزم به هماهنگی و همکاری محکم در دفاع از منافع مشترک، تعهد به قانون بین‌الملل و نظام مبتنی بر حقوقی می‌کند که اکنون در معرض تهدیدات خطرناک قرار گرفته است.

عباس در ادامه دبیرکل سازمان ملل را به انجام مشورت‌های فوری با شورای امنیت و کمیته بین‌المللی چهارجانبه صلح برای برگزاری نشست بین‌المللی صلح با مشارکت تمامی طرف‌ها در ابتدای سال آینده میلادی فراخواند و گفت، این امر مسیر را برای ورود به فرآیند صلح جدی بر اساس قانون بین‌المللی، قطعنامه‌های شورای امنیت و مراجع مربوطه باز می‌کند تا در نهایت منجر به پایان اشغالگری ، تحقق آزادی و استقلال برای ملت فلسطین در کشور فلسطین با مرکزیت قدس و در مرزهای ۱۹۶۷ و حل تمام مسایل از جمله وضعیت آوارگان می‌شود.

وی تأکید کرد، اگر جامعه بین‌الملل با اقدامات واضح از راهکار دو دولتی به عنوان راه‌حل مورد توافق دفاع نکند، این راهکار از بین خواهد رفت.

چندی پیش، «محمود العالول» نائب رئیس جنبش فتح اعلام کرد، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان تحت فشارهای عربی و بین‌المللی برای مذاکره با دولت آمریکا قرار گرفته اما وی تن نداده است

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فلسطین گوترش شورای امنیت فلسطین محمود عباس دبیرکل سازمان ملل نشست بین المللی صلح بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس دانشگاه صنعتی اراک در این نشست با بیان اینکه این همایش با ۶۰۰ دستاورد علمی، تخصصی و صنعتی در سطح کشور و بین الملل از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت در این دانشگاه برگزارخواهد شد، گفت: برنامه ریزی‌ها برای برگزاری همایش از مهر ماه سال گذشته انجام شده و ۶۱۰ مقاله از ۵۰ دانشگاه برتر کشور برای شرکت در این همایش ارسال شد که ۴۶۰ مقاله علمی انتخاب شد.
گودرزی با بیان اینکه برگزاری این همایش معرفی جلوه‌ای از علم و صنعت استان به کشور است، افزود: در همایش پنج کارگاه تخصصی و چهار سخنران با نشست‌های کاملا علمی و تخصصی و نمایشگاهی از دستاورد‌های به روز در سطح استان و ملی به نمایش خواهیم گذاشت.
او گفت: مشارکت علمی، جهش تولید و توسعه صنایع مردم نهاد شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران است.
استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: با بر گزاری سی و دومین همایش بین‌المللی مکانیک در تراز نام صنعتی استان، رویداد شاخصی را در تاریخ نظام علمی استان رقم بزنیم.
مخلص الائمه افزود: بدنه مربوط با موضوع صنعت، دانشجویان صنعتی و دیگر دانشجویان در جریان این رویداد باشند و در برگزاری همایش از صنایع و انجمن‌هایی از جمله قطعه سازان، نفت و گاز، آب سنگین و ایزوگام دلیجان کمک بگیریم.
او همچنین گفت: برای حضور مردم در محل همایش تمهیدات لازم اندیشیده شود.
در پایان این نشست از شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • مواضع دولت‌های عربی درباره دوران پساجنگ غزه
  • پیرنگ جدی نمایشگاه امسال موضوع فلسطین و غزه خواهد بود
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان