Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@18:53:46 GMT

مشکل بزرگ باشگاه فولاد با محرومیت سعید آذری

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۸۱۱۶

مشکل بزرگ باشگاه فولاد با محرومیت سعید آذری

هیات فوتبال خوزستان در خصوص اظهارات سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره علت ثبت نشدن قرارداد بازیکنان این تیم توضیح داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در متن جوابیه هیات فوتبال خوزستان در خصوص اظهارات سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره ثبت نشدن قراردادهای این تیم توسط هیات فوتبال خوزستان آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

در پی اظهارات جناب آقای سعید آذری مدیرعامل محترم باشگاه پرطرفدار فولاد خوزستان مبنی بر عدم ثبت قرارداد بازیکنان تیم فوتبال امید این باشگاه، طی دستور کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، آقای آذری از تمام فعالیت‌های فوتبالی در سطح کشور منع شده و هیات های فوتبال در سراسر کشور نمی‌توانند هیچ‌گونه همکاری با ایشان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روز گذشته ایشان با مصاحبه های خود، هیات فوتبال خوزستان را در عدم ثبت قراردادهای بازیکنان فولاد مقصر دانسته و اذهان اهالی فوتبال را به سمت این هیات نشانه رفت، در صورتی‌که حکم صادره از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بوده و تمامی هیات های فوتبال سراسر کشور ملزم به اجرا هستند و در صورت همکاری بر خلاف حکم مذکور، هیات و رؤسای هیات ها مورد مؤاخذه و پیگرد قرار خواهند گرفت.

هیات فوتبال خوزستان زیرمجموعه فدراسیون فوتبال ایران است و تمامی قوانین موجود در اساسنامه را باید طبق ضوابط و مقررات اجرا نماید.

لذا جناب آقای سعید آذری مطمئناً نسبت به این‌موضوع واقف‌اند و انتظار می رفت در مصاحبه و الفاظ به کار برده خود، تأمل بیشتری به خرج می دادند و اینگونه به عوام‌فریبی ورزش دوستان اقدام نمی‌نمودند.

هیچ باشگاهی قائم به شخص نیست. لذا هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان، در حال حاضر باید شخص دیگری را جهت انجام مراحل اداری به هیات فوتبال معرفی نمایند تا ان‌شاالله با پیگیری، وضع به روال عادی قبلی برگردد.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید آذری باشگاه فولاد خوزستان باشگاه فولاد خوزستان سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد هیات فوتبال خوزستان فولاد خوزستان باشگاه فولاد سعید آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک که پیش‌تر به دلیل تخلف هوادارانش با محرومیت تعلیقی مواجه شده بود، پس از اتفاقاتی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل استقلال تهران رخ داد، حکم قطعی مبنی بر محرومیت تماشاگران دریافت کرد و 200 میلیون تومان جریمه شد.

با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر محرومیت تماشاگران آلومینیوم در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس در روز جمعه هفته جاری مطرح شده بود، اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ اعلام نمود که این مسابقه در حضور هواداران انجام خواهد شد و ایرالکویی‌ها می‌توانند به استادیوم بروند.

اما بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون، محرومیت یک جلسه‌ای هواداران آلومینیوم که تعلیق شده بود و حالا به قطعیت رسیده، در دیدار هفته آینده لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان در اراک به اجرا درمی‌آید.

بنابراین، دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در روز چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، بدون حضور هواداران دو تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد