Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمه دانا با شرکت ارزیابی ایرانیان پوشش در حوزه خسارت اتومبیل قرارداد همکاری امضا کرد.

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، رامین پاشافر رئیس شعبه غدیر کرج اعلام کرد: با همکاری سرپرستی منطقه ۹، مدیریت بیمه های اتومبیل و به ویژه اداره ارزیابی خسارت اتومبیل، شعبه غدیر کرج موفق به عقد قرارداد همکاری با شرکت ارزیابی ایرانیان پوشش در حوزه خسارت بیمه های اتومبیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فعالیت این شرکت از روز پنجم آبان ماه سال جاری آغاز شد.

بر اساس این گزارش، بیمه‌گذاران و زیاندیدگان محترم ساکن در استان البرز از این پس می توانند به محض وقوع خسارت، پس از تماس با شماره تلفن چهار رقمی ۱۴۰۱ (بدون پیش شماره) از طریق تلفن همراه یا ثابت، نسبت به اعلام وقوع خسارت اقدام کنند تا نسبت به تشکیل پرونده و برآورد خسارت اقدام شود.

مناطق جغرافیایی که توسط شرکت ارزیابی خسارت تحت پوشش است، بدین شرح است:

 

۱- غرب: منطقه چهارباغ، هشتگرد، نظرآباد و طالقان

۲-شرق: جاده مخصوص کرج، شهر قدس، فردیس، مارلیک، اندیشه و شهریار

۳-شهریار: شهر کرج، جاده چالوس تا تونل کندوان

۴-جنوب: مهرشهر، کیانمهر، محمد شهر، ماهدشت و اشتهارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه بیمه دانا پول نیوز بیمه اتومبیل بیمه بدنه پرداخت خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حسینی گفت: جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی استان مرکزی از مرز یک میلیون و ۷۳ هزار نفر فراتر رفت و به عنوان پنجمین استان کشور بالاترین پوشش بیمه‌ای را در کشور داریم.
او عنوان کرد: جمعیت کارگری استان از ۲۳۲ هزار و ۵۳۰ نفر به ۲۴۹ هزار و ۲۰۱ نفر رسیده که هفت و ۱۷ دهم درصد افزایش بیمه شدگان اجباری و یا کارگری را شاهد هستیم.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی در خصوص کاهش مقرری بگیران بیمۀ بیکاری نیز گفت: کاهش مقرری‌ بگیران بیمه بیکاری از سه هزار و ۲۸۸ نفر مشمول به حدود سه هزار نفر ناشی از اشتغال این افراد است.
حسینی از افزایش هزار کارگاه‌های فعال در سال گذشته خبر داد و افزود: اقدامات دولت در کنار تلاش صنعتگران و نیز اقدامات حمایتی صورت گرفته در اداره کل تأمین اجتماعی استان، موجب شد تا کارگاه‌هایی که به دلایلی کارگران خود را بیمه نکرده بودند، شناسایی و تحت پوشش بیمه قرار بگیرند که این امر ناشی از ارتقاء بازرسی‌ها بوده است.
مدیر‌کل تأمین اجتماعی استان مرکزی یادآور شد: در سال جهش تولید، سعی خواهیم کرد که مجموعۀ اقدامات ما در راستای حمایت از چرخۀ تولید کشور قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟