Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه تاریخی «سرچشمه» شبکه پنج سیما، پنجشنبه هشتم آبان به بازخوانی و واکاوی تغییر ایدئولوژی در سازمان مجاهدین خلق می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر  خبرگزاری آنا  از روابط عمومی شبکه پنج سیما، در تازه ترین قسمت از برنامه «سرچشمه» ضمن بررسی و تحلیل ماهیت این سازمان، چگونگی «تغییر ایدئولوژی در سازمان مجاهدین خلق» تحلیل و بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برنامه پیش روی «سرچشمه»، میزبان احمدرضا کریمی از اعضای جدا شده سازمان مجاهدین خلق و زندانیان پیش از انقلاب است که ضمن بررسی سازمان مجاهدین خلق در ابعاد مختلف، خاطراتی در مواجهه با این سازمان بیان می کند.

تبیین التقاط فکری در سازمان مجاهدین خلق، نحوه تغییر ایدئولوژی این سازمان در دهه ۵۰، تغییر و تحولات منافقین در طول تاریخ از دیگر موضوعاتی است که این برنامه به صورت ویژه به آن خواهد پرداخت.  

«سرچشمه» کاری از گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما با مشارکت گروه سیاسی شبکه پنج است که موضوعات مختلف تاریخ انقلاب را با حضور شاهدان عینی و کارشناسان آن موضوع بررسی و برای اولین بار فیلم‌های کمتر دیده شده ی تاریخ انقلاب اسلامی ایران را منتشر می‌کند.  

«سرچشمه» پنج شنبه شب ‌ا  ساعت ۱۹ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

 انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: مستند منافقین شبکه پنج سیما برنامه سرچشمه سازمان مجاهدین خلق تغییر ایدئولوژی شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید شبکه سه مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • تشریح ماجرای عفو مسعود رجوی توسط شاه
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان