Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی ظهر امروز در جلسه ویدیو کنفرانس با تجار میلان ایتالیا در خصوص صادرات فرش دستباف اردبیل اظهار کرد: با کمک شرکت ملی فرش، باید سلایق و نیازهای بازار ایتالیا و اروپا را بین بافندگان فرش دستباف اردبیل، آموزش و ترویج دهیم و به آن هدف نهایی که همان بحث بازار و سلیقه مشتری است، دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اهمیت فرش دستباف و ریشه تاریخی فرش استان اردبیل، پتانسیل و بافنده‌های بسیار خوب و متبحری دارد، از جمله وجود نقشه‌های متنوعی که بعضی از این نقش‌ها به صورت سینه به سینه از گذشتگان به ما رسیده‌ است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در خصوص تعامل و همکاری با تجار و فعالین اقتصادی مقیم ایتالیا بیان کرد: تجار و فعالین اقتصادی، همچنین سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا می‌توانند با احصاء سلایق بازار ایتالیا و دیگر کشورهای اروپایی، در راستای ارتقای فرش ایرانی با ما تعامل داشته باشند.

وی در بحث تامین مواد اولیه فرش اظهار داشت: در باب مواد اولیه و تولیدات مواد اولیه، خوشبختانه استان اردبیل یکی از قطب‌های دامپروری است و در خصوص تولید پشم مشکلی نداریم و کارگاه‌های خوب رنگرزی در استان وجود دارد.

صادقی در خصوص اهمیت تعاملات تصریح کرد: تجار و فعالین اقتصادی با در نظر گرفتن سلایق مشتریان، نقش‌های جدید و سنتی را تلفیقی نماید تا بتوانیم آن چیزی که مشتری از ما می‌خواهد را تولید و ارائه کنیم و بدین وسیله با صادرات فرش‌های گران قیمت ضمن ارزآوری بیشتر برای کشور، بازار فرش دستباف را به دست بیاوریم.

وی گفت: استان اردبیل آمادگی کامل دارد تا مشکلات تولیدکنندگان را حل نماید و امیدوار هستیم با حمایت‌ها و برنامه‌هایی که مرکز ملی فرش دارد، بتوانیم با توجه به پتانسیل‌های موجود بالفعل و بالقوه مختص بومی هراستان، برنامه‌ریزی داشته باشیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

-انتهای پیام/3463/617/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش ایتالیا فرش دستباف بازار رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل استان اردبیل فرش دستباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم

تین نیوز

سخنگوی اقتصادی دولت با بیان اینکه مسئولیت نهایی درخصوص افزایش قیمت بلیط هواپیماها بر عهده ستاد تنظیم بازار است، گفت: منتظریم نهایی شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت درخصوص افزایش قیمت بلیط هواپیماها عنوان کرد: تا الان که در خدمت شما هستم و هنوز رأی دیوان عدالت اداری مشخص نیست، مسئولیت نهایی بر عهده ستاد تنظیم بازار است شورای عالی هواپیمایی پیشنهادی را تنظیم و به ستاد تنظیم بازار ارسال کرده است و منتظریم نهایی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ایتالیا: اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران به اجماع رسیده است
  • لزوم آموزش یک رشته ورزشى
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • صفر شدن تعرفه صادرات محصولات ایران به روسیه
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • لزوم توجه مراجع تقلید به آموزش طلاب
  • لزوم ساماندهی بازار پوشاک/ حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است
  • لزوم تسریع و تسهیل رسیدگی در موسسات داوری استان اردبیل
  • لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان/ انسجام بخشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان