Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی شکری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه با توجه به فضای کرونایی که در کشور حاکم است و از سویی آموزش در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، اظهار داشت: تولیدات هنری با محوریت نماز در کلاس‌های مجازی مدارس سمنان پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نباید موضوع اقامه نماز مورد غفلت واقع شود بنابراین باید برنامه‌ها به‌گونه‌ای انجام شود تا نماز در نمازخانه یا مسجد برفرض بازگشایی مساجد اقامه شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اهمیت ویژه آموزش روحانیون و امامان جماعت مدارس که در شبکه شاد برنامه اجرا می‌کنند، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد آموزش در امر گسترش و ترویج نماز در دستور کار قرار گیرد.

ترویج واجب دینی با استفاده از ظرفیت‌های موجود

مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان نیز در این جلسه بابیان اینکه مسئولیت اجرایی برگزاری اجلاسیه نماز تقسیم‌بندی و اعلام شود، اظهار داشت: رسانه ملی آماده اطلاع‌رسانی برای برگزاری اجلاسیه استانی نماز است.

حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان در ادامه با اشاره به اینکه اقامه نماز به معنای کلی، امر مهمی است، خاطرنشان کرد: ما موظف به اقامه نماز هستیم و باید برای ترویج واجب دینی همواره با همه ظرفیت‌های موجود تلاش کنیم.

ضرورت تقویت فعالیت‌های تبلیغی در حیطه‌های دینی و مذهبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سمنان نیز اظهار داشت: در برگزاری اجلاسیه استانی نماز، استفاده از ظرفیت فعلان فضای مجازی مدنظر قرار دارد و فعالان فضای مجازی آمادگی لازم برای فعالیت‌های تبلیغی در حیطه‌های دینی و مذهبی رادارند.

فرشید فلاح اضافه کرد: بجای فعالیت‌های سخنرانی، تولیدات هنری ویژه‌فضای مجازی برای مخاطبان عام مدنظر قرار گیرد و تولید جشنواره سرود نماز (ترنم) باید در فضای مجازی مدنظر قرار گیرد.

کد خبر 5059327

منبع: مهر

کلیدواژه: علی شکری تبلیغات اسلامی سمنان ستاد اقامه نماز ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی توهین به پیامبر گرگان کرمانشاه مواد مخدر هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا شهادت امام رضا ع اقامه نماز فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

در مسجد روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس اقدام به برگزاری کلاس آموزش مسائل دینی مانند نماز و قرآن ویژه کودکان کرده اند. این اقدام زیبا و خداپسندانه از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

 

بیشتر بخوانید:

برگزاری کلاس قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در روستای میلک + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه