Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@10:15:51 GMT

۷۰۰ تبلت تحویل دانش‌آموزان تنگستانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۸۳۷۳

۷۰۰ تبلت تحویل دانش‌آموزان تنگستانی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور ظهر پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه دلوار با اشاره به حوادث ۱۳ آبان ماه و تأثیر آن در ساختار سیاسی کشور اظهار داشت: آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور به عنوان اساس پیشرفت و ترقی نظام به حساب می‌آید و نقش مهمی در برنامه‌های توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایفا می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظام آموزش و پرورش بدون مشارکت سایر نهادها به تنهایی قادر به حل مسائل این حوزه نیست و نیازمند مشارکت همگانی است که در این خصوص شورای آموزش و پرورش منطقه دلوار زمینه خوبی را فراهم نموده و شورای آموزش و پرورش در نگاه رهبری نیز جایگاه ویژه ای دارد به گونه‌ای که رهبر انقلاب فرمودند: شوراهای آموزش و پرورش، تبلور اراده مردم و نظارت همگانی بر تعلیم تربیت است و این نشان از اهمیت این شورا است.

رفیعی پور با اشاره به بحران کرونا و آموزش مجازی برای تعلیم دانش آموزان، ضمن تشکر از تلاش و زحمات ارزنده فرهنگیان بیان داشت: تحریم‌های آمریکا، افزایش قیمت کالاها و بروز بحران کرونا فشار بر اقشار آسیب پذیر جامعه را زیاد نموده و خواستار مشارکت مردم وخیرین در تأمین تبلت وگوشی هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت شدند.

وی با تشکر از کمیته امداد تنگستان و دلوار و خیرین شهرستان تصریح کرد: با همراهی خیرین وتلاش وپیگیری کمیته امداد تنگستان و دلوار سهمیه در نظر گرفته شده به عنوان کمک هزینه خرید تبلت برای حدود ۷۰۰ نفر از دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد شهرستان تأمین و به زودی این تعداد تبلت خریداری و تا هفته آینده تحویل دانش آموزان خواهد شد.

فرماندار تنگستان با تاکید به همراهی خیرین برای احداث مدارس تصریح کرد: تلاش و پیگیری‌های خوب مدیر آموزش و پرورش منطقه دلوار در همراهی نمودن خیرین برای اهدای زمین و احداث مدارس قابل تقدیر بوده است.

وی ادامه داد: در سال جاری ۳ مدرسه خیرساز توسط خیرین بخش در منطقه دلوار شروع شده و امروز نیز از خیر محترم آقای گرامی که با اهدای هزار و ۷۰۰ متر مربع زمین و پرداخت پنج میلیارد ریال برای احداث مدرسه در روستای گورک مزار حسینی با آموزش و پرورش همراهی نمودند، تشکر نموده و امیدواریم فرهنگ مدرسه سازی به خوبی نهادینه شود.

واگذاری بخشی از پارک جنگلی روستای علی آباد برای احداث اردوگاه دانش آموزی از موارد مورد بحث در این جلسه بود که برای واگذاری و اجرای آن به تصویب رسید.

کد خبر 5059326

منبع: مهر

کلیدواژه: تنگستان دلوار شورای آموزش و پرورش بوشهر ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی توهین به پیامبر گرگان کرمانشاه مواد مخدر هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا شهادت امام رضا ع آموزش و پرورش منطقه دلوار دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت پیامی صادر کردند.

متن پیام رضامراد صحرایی به شرح زیر است؛

از خداوند بخشش و عافیت طلب کنید که پس از ایمان هیچکس را چیزی بهتر از سلامت نداده‌اند. حضرت محمد (ص) «سلامتی» از مواهب عظیم الهی و در برگیرنده سلامت جسمانی، معنوی، روحی و اجتماعی انسان و به فرموده مقام معظم رهبری، سلامت جزء مسائل درجه یک هر کشوری است.

اهمیت و جایگاه این مقوله در نظام آموزش و پرورش به گونه‌ای است که ساحت تربیتی زیستی و بدنی یکی از ساحت‌های ششگانه تعلیم و تربیت است و در سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش بر ارتقای سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و معلمان تأکید شده است.

هفته سلامت که همه ساله با هدف ارتقای آگاهی و ترویج فرهنگ سلامت برگزار می‌گردد در سال ۱۴۰۳ با شعار محوری «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» به منظور حساس نمودن جامعه نسبت به مشارکت خانواده‌ها در مردمی سازی سلامت، فرصت مغتنمی است تا در مدرسه به عنوان دریچه خدمات اجتماعی با نگاهی ویژه به ظرفیت‌ها، دستاورد‌ها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته در جهت پیشگیری از بیماری‌ها در قالب برنامه‌های منسجم همراه با مشارکت در مسیر تحقق سلامت دانش آموزان عزیز گام برداریم.

مدرسه به عنوان نقطه اتکای دولت و ملت در پیشرفت همه جانبه و خط مقدم ارتباط با خانواده‌ها، می‌تواند گام مؤثری در نهادینه سازی آموزه‌های بهداشتی و ارتقای سلامت جامعه بردارد و دانش آموزان هم می‌توانند به عنوان سفیر سلامت برای خود، همسالان و خانواده خود در ارتقای سواد سلامت و بهداشت عمومی نقش آفرین باشند.

ضمن تبریک هفته سلامت، با ارج نهادن به شهدای مدافع سلامت و قدردانی از تلاش‌های ارزنده دست اندرکاران بخش سلامت و آموزش کشور، از خداوند متعال سعادت، سربلندی و توفیق روزافزون همگان را خواستارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • سرانجام معلم بلاگرها چه شد؟
  • پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت