Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق شناس در جلسه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور رئیس کل دادگستری استان و دیگر اعضاء ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) و هفته وحدت اظهار کرد: تولید محتوا از سوی ستاد امر به معروف بسیار با اهمیت است لذا تشکیل کمیته کارشناسی جهت احصاء موضوعات و ارائه اهم آن در جلسات می تواند زمینه کیفی سازی جلسات ستاد را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت های ستاد صیانت، ستاد حجاب و عفاف، ستاد حقوق شهروندی و ستاد امر به معروف در دستگاه های اجرایی قابل تجمیع است و می تواند زمینه کاهش موازی کاری را فراهم آورد.

استاندار گلستان یادآور شد: امر به معروف طیف وسیعی در هدایت جامعه و کاهش عیب های اجتماعی دارد و باید امر به معروف را کاملاً کاربردی دنبال کنیم.

حق شناس گفت: دستگاه های اجرایی بر اساس برنامه ریزی و سیاست گذاری ستاد امر به معروف در جامعه عمل خواهند کرد.

وی ادامه داد: رفتار مسئولین برای مردم بهترین معیار عمل به امر به معروف و نهی از منکر است و باید به گونه ای عمل کنیم که بتوانیم این فریضه مهم را به جامعه منتقل کنیم.

لازم به ذکر است در این جلسه یاسر قزوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گزارشی از اقدامات و برنامه های این ستاد ارائه کرد و از ایجاد شعبه ویژه امر به معروف و نهی از منکر با همکاری دستگاه قضایی در تمام شهرستان های استان خبر داد.

گفتنی است در این جلسه اعضای حاضر پیرامون ظرفیت ها، مصادیق و برنامه های پیشنهادی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 5059308

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی حق شناس استانداری گلستان گرگان امر به معروف و نهي از منكر ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی توهین به پیامبر گرگان کرمانشاه مواد مخدر هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا شهادت امام رضا ع امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین تجلیل از عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با حضور امام جمعه، فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرماندار و جانشین ستاد، رئیس شورای اسلامی شهر، روسای کمیته‌های دوازده گانه ستاد و جمعی از مدیران معادن برگزار شد.


فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بهاباد ضمن قدردانی از دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ شهرستان تصریح کرد خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای معرفی ظرفیت حوزه‌های میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان است که با اقدامات شاخص تمام دستگاه‌های اجرایی متولی به نحو احسن به گردشگران و مسافران ورودی به شهرستان خدمت رسانی شد. 


علیرضا تیموری خاطرنشان کرد: با دستور وزارت کشور بر کاهش حوادث جاده‌ای با در کنار هم قرار گرفتن همه دستگاه اجرایی شهرستان علی رغم سفر‌های زیاد در سطح محور‌ها شهرستان شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بودیم.


در پایان این مراسم از دست اندرکاران و عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با اهدا لوح یابود تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید/ مدیریت مصرف آب ضروری است