Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست سازمان لیگ فدراسیون تکواندو در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار داشت: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام اولیه و مشخص شدن تیم‌های داوطلب حضور در لیگ‌های تکواندو، ما روز ۵ آبان‌ماه را برای واریز ۵۰ درصد مبلغ ورودیه در نظر گرفتیم که با درخواست تیم‌ها این تاریخ تا ۱۵ آبان ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص حضور همزمان ورزشکاران در دو لیگ افزود: از آن جایی که همواره پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی جز سیاست‌های اصلی فدراسیون بوده است، یک ورزشکار نمی‌تواند همزمان در دو لیگ یک رده سنی مسابقه دهد اما با توجه به سیاست‌های قبلی فدراسیون، با هدف پشتوانه سازی و ارتقا سطح کیفی، هر تیم باید حداقل یک و حداکثر سه ورزشکار از رده سنی نوجوانان را در تیم "جوانان و بزرگسالان" خود استفاده نماید.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون تکواندو با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ به صورت متمرکز گفت: به منظور افزایش ایمنی ورزشکاران و امکان رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا تصمیم به برگزاری مسابقات به صورت متمرکز و همراه با قرنطینه ورزشکاران و تمام عوامل اجرایی گرفته شده که هماهنگی‌های نهایی در خصوص محل برگزاری مسابقات در دست اقدام است. بدیهی است با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در این برهه زمانی گسترده‌تر شده است، برگزاری رقابت‌ها پس از بهتر شدن شرایط خواهد بود.

تمجید در پایان با اشاره به مدت زمان قرارداد تکواندوکاران افزود: بعداز جلسات هم اندیشی صورت گرفته، مدت زمان قرارداد ورزشکاران برای حضور در لیگ به صورت شناور، یک تا سه ساله تعیین شده است.

کد خبر 5059123

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو لیگ برتر تکواندو تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد فدراسیون کشتی انتخابی تیم ملی مهدی رسول پناه هندبال وزارت ورزش و جوانان بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد

طرفداری| نتایج آزمایش‌ دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران مثبت اعلام شد.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین باتوجه به تست‌های اخذشده در مسابقات داخلی و بین المللی، نمونه ۴ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و ۲ ورزشکار در مسابقات داخلی سال ۲۰۲۳ مثبت اعلام شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم تایید نهایی احکام، نام این ورزشکاران تا اطلاع بعدی اعلام نخواهد شد. این فدراسیون همچنین اعلام کرده که مطابق سنوات گذشته، برنامه‌های مبارزه با دوپینگ با هماهنگی نادو (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ‌کس مماشات نخواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر