Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:32:23 GMT

فکری خواسته‌هایش را به مدیران استقلال گفت(عکس)

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۸۴۸۵

سرمربی استقلال در جلسه ای خواسته هایش از مدیران باشگاه را به آنها بیان کرد.

به گزارش "ورزش سه"، احمد مددی سرپرست مدیرعاملی و اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در تمرین امروز این تیم حضور یافتند و با کادرفنی و بازیکنان به گفت و گو نشستند.

 

 

 


قبل از آنکه مددی و خلیل زاده در بین بازیکنان حاضر شوند، آنها جلسه ای را با پرویز مظلومی و محمود فکری برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه فکری و مظلومی مشکلات خود را خطاب به مدیران باشگاه بیان کردند و همچنین سرمربی آبی ها خواسته هایی از مدیران داشت که به آنها گفت و خواهان برطرف شدن این مسائل شد.


کادرمدیریتی استقلال نیز از فکری خواستند تمرکزش را در روزهای باقیمانده تا شروع لیگ بیستم روی تمرینات و مسائل فنی بگذارد تا آبی ها با قدرت وارد مسابقات شوند.

استقلال تهران محمود فکری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمود فکری سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

برخی هواداران بایرن مونیخ مخالف حضور رالف رانگنیک در این باشگاه هستند

طرفداری | پس از تمدید قرارداد ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان با بایرلورکوزن و تیم ملی آلمان، اکنون رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش تبدیل به اولویت اول بایرن مونیخ برای به دست گرفتن هدایت این باشگاه در فصل آینده شده است.

با این حال در مونیخ همه موافق حضور این سرمربی 65 ساله روی نیمکت بایرن مونیخ نیستند و گویا برخی از هواداران باواریایی‌ها طی این روزها به وضوح مخالفت خود با این موضوع را اعلام کرده‌اند.

تا بعد از ظهر پنج‌شنبه، بیش از 7,500 هوادار طوماری را امضا کرده‌اند که از توماس توخل درخواست شده در این باشگاه بماند. این کارزار از روز دوشنبه با عنوان «ما توماس توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک» آغاز شد.

البته توخل عملکرد قابل قبولی در دوران حضورش روی نیمکت باواریایی‌ها نگذاشته اما توجیه طرفداران این است که او توانسته به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد و از سال 2020 تاکنون، بایرن موفق نشده بود به این مرحله برسد.

بیش‌تر بخوانید: توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است

در کنار درخواست هواداران، شایعاتی نیز درباره احتمال ماندن توخل در بایرن منتشر شدند اما هر دفعه به شکل‌های مختلف تکذیب شدند و به نظر نمی‌رسد هیچ شانسی برای ماندن توخل در بایرن مونیخ وجود داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم