Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی گفت: از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالای اساسی در بندر امام خمینی، تخلیه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی؛ عادل دریس درباره روند تخلیه و بارگیری کالا در بندر امام افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون, ۱۵۷ فروند کشتی حامل کالای اساسی در این بندر پهلوگیری گرفته اند و معادل ۸ میلیون و ۷۳۳ هزار تن انواع کالای اساسی از جمله گندم، ذرت، دانه روغنی، کنجاله، روغن خوراکی، برنج و شکر تخلیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و با هدف تسریع در خروج کالای اساسی و پایداری زنجیره تأمین کالا، تا کنون ۸ میلیون و ۵۴۹ هزار تن کالای اساسی در وجوه مختلف حمل و نقل به اقصی نقاط کشور ارسال شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بندر امام، با اشاره به ظرفیت مناسب انبارها و اماکن این مجتمع بزرگ بندری برای پذیرش و انبارش انواع کالاها از جمله کالای اساسی، گفت: بیش از ۲ میلیون و ۸۹۰ هزار تن انواع کالای اساسی در انبارهای این بندر نگهداری می‌شود که به تدریج پس از طی تشریفات اداری لازم ترخیص می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تخلیه و بارگیری کالا کالای اساسی ۸ میلیون بندر امام هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، طی دو ماه اسفند و فروردین و در چند مرحله بیش از دو هزار و ۶۰۰ تن اقلام اساسی شامل برنج،قند، شکر و گوشت منجمد در سطح استان کرمانشاه توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی چاله چاله، چهارشنبه _ هشتم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، طی اسفند و فروردین و در چند مرحله بیش از دو هزار و ۶۰۰ تن اقلام اساسی شامل برنج، قند و شکر و گوشت منجمد در سطح استان کرمانشاه توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به جزئیات توزیع اقلام اساسی جهت تنظیم بازار ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان افزود: در دو ماهه اخیر بیش از ۴۵۰ تن برنج هندی تنظیم بازار ،۸۳ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۰۰۰ تن شکر مختص به صنایع ،۴۱۷ تن قند و شکر بسته بندی خانوار ،۲۵۰ تن شکر مختص قنادان کرمانشاه ،۲۵۰ تن شکر مختص به نام برنجی‌پزان و ۱۵۰ تن شکر اصناف و قنادان ویژه شهرستان‌های استان در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشندگان معتمد سازمان در سراسر استان توزیع اقلام اساسی صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در پایان ضمن اشاره به تداوم توزیع اقلام اساسی جهت تنظیم بازار کالاهای اساسی افزود: در ایام پایانی سال توزیع اقلام ذکر شده سهم به‌سزایی در کنترل قیمت‌ها و آرامش بازار به همراه داشت.

کد خبر 739706

دیگر خبرها

  • واردات انواع تجهیزات و قطعات راهبردی به مجتمع بندری امام خمینی
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • ثبت حضور بیش از ۱۶ هزار گردشگر در اسکله های خرمشهر
  • اسکله‌های بندر خرمشهر میزبان گردشگران
  • ورود انواع تجهیزات استراتژیک و فرعی به ارزش ۲۶ هزار میلیارد ریال به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام
  • بازدید بیش از ۸۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر
  • بازدید بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر
  • واردات ۱۶ میلیارد دلار کالای اساسی در ۱۴۰۲
  • جزئیات واردات ۲۰ قلم کالای اساسی/ترخیص ۳.۸ میلیارد دلار ذرت