Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام حبیب زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با ابراز نگرانی از سیر صعودی آمار ابتلاء به کرونا در استان اردبیل، عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۱ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه ۵۱ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با ابراز تأسف از فوت ۷ نفر بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا در استان اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۳۶۴ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۶۳ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر اردبیل بیشترین آمار ابتلاء به کرونا در استان را دارد

حبیب زاده به آمار تفکیکی بستری‌ها در شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته، تعداد ۴۰ نفر در اردبیل، ۸ نفر در پارس آباد، ۱۶ نفر در مشگین شهر، ۴ نفر در گرمی و ۳ نفر در خلخال بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی به استفاده دوباره از ظرفیت بیمارستان تأمین اجتماعی اردبیل اشاره کرد و گفت: متأسفانه به خاطر سیر صعودی ابتلاء به کرونا و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های شهر اردبیل، بیمارستان تأمین اجتماعی (سبلان) بعد از ۴ ماه دوباره به چرخه فعالیت در زمینه بستری بیماران کرونایی برگشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تاکید بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا، گفت: متأسفانه با سرد شدن هوا در استان و نبود جریان هوا و تهویه مناسب در منازل و اماکن عمومی، احتمال ابتلاء به بیماری افزایش خواهد یافت. بنابراین لازم است برای مهار این بیماری به طور جدی از دورهمی های خانوادگی خودداری کرده و توصیه‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کرد.

کد خبر 5059149

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا اردبیل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیمارستان بخش مراقبتهای ویژه ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی توهین به پیامبر گرگان کرمانشاه مواد مخدر هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، دکتر رضا وثوقی مقدم با اشاره به خدمات رایگان درمانی و مراقبتی به بیماران هموفیلی در کلینیک تخصصی سرور بیان کرد: در حال حاضر تعداد یک هزار و ۵۹۰ پرونده فعال بیماران هموفیلی در این کلینیک موجود است.

مدیر امور بیمارستان‌ها و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بیماران هموفیلی از مشهد و استان‌های مجاور در این مرکز درمانی تحت پوشش قرار گرفته و خدمات درمانی، پیشگیرانه، بهداشتی و آموزشی دریافت می‌کنند.

دکتر رضا وثوقی مقدم با اشاره به اینکه افراد مبتلا به هموفیلی به علت سطح پائین یا عدم وجود پروتئین‌هایی به نام فاکتور‌های انعقادی قادر به متوقف کردن روند خونریزی نیستند، خاطر نشان کرد: از جمله مهم‌ترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیگیری مستمر در جهت تامین فاکتور‌های انعقادی بیماران هموفیلی است.

مدیر امور بیمارستان‌ها و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پایان با اشاره به خدمت رسانی به بیماران درخارج از شیفت افزود: بیمارستان امام رضا (ع) آماده خدمت رسانی به این بیماران در شیفت‌های غیر متعارف می‌باشدکه بیماران میتوانند با مراجعه از خدمات اورژانس بیمارستان بهره‌مند گردند.

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • چرا دچار وسواس می شویم/ بارزترین نشانه‌های وسواس
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران