Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اسماعیل مفرد بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز قزوین در افتتاح  پروژه فاز یک گازرسانی به پارک شهرک صنعتی لیا که با حضور هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین، محمد شفیعی فرماندار قزوین و مسئولان بسیج ادارات استان برگزار شد؛ گفت: این پروژه با نظارت شرکت گاز استان و با هزینه ای بالغ بر ۲۰میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه افزود: در این پروژه، بیش از ۱۰کیلومتر خط شبکه و تغذیه از سایز ۲ الی ۱۲ اینچ، یک واحد ایستگاه CPS و استقرار سیستم حفاظت کاتدی به کار گرفته شده است.
بوشهری با اشاره به بهره مندی ۹۰واحد تولیدی و صنعتی در فاز یک شبکه گاز رسانی پارک صنعتی لیا اظهارکرد: فاز دوم شبکه گاز رسانی با ۱۳میلیارد ریال و به طول سه کیلومتر در مرحله اجرا است که در آینده به بهره برداری می رسد.
او همچنین گفت: در راستای حمایت از تولید داخلی و افزایش اشتغال در جامعه، گازرسانی به صنایع  یکی از الویت های مهم شرکت گاز استان است.
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در پایان افزود: از ۱۶شهرک صنعتی در استان قزوین، پانزده شهرک از نعمت گاز طبیعی برخودار بوده و شهرک صنعتی کوهین نیز در حال ساخت است که پس از تکمیل و افتتاح این شهرک و اخذ مجوزهای لازم به شبکه گاز طبیعی متصل می شود.  
در این افتتاحیه هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین ضمن تشکر از مجموعه شرکت گاز استان و سایر عوامل در انجام پروژه فاز یک گازرسانی به پارک شهرک صنعتی لیا، خواستار بهره برداری هر چه زودتر فاز دوم این پروژه شد.

46

کد خبر 1448986

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین شرکت گاز استان بهره برداری شهرک صنعتی صنعتی لیا شبکه گاز فاز یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، استاندار زنجان امروز در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان ابهر در آیین آغاز به کار  یک واحد تولید محصولات شیمیایی حضور یافت.

در این واحد، محصولات شیمیایی بوکسیت کلسینه، کربنات باریم، دولومیت کلسینه و منیزیت کلسینه شده، تولید می‌شود.

برای تکمیل و راه اندازی این واحد تولیدی ۲۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

به گفته فرماندار ابهر، ۲۳۴ واحد صنعتی در این شهرستان مستقر است و بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر در واحد‌های صنعتی این شهرستان مشغول به کار هستند.

ابهر پنج شهرک صنعتی دارد و محصولات تولیدی ۲۲ واحد صنعتی در این شهرستان، صادراتی است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز