Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@10:36:38 GMT

بیش از ۴۰تن آرد احتکار شده در آبیک کشف شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۸۶۱۵

بیش از ۴۰تن آرد احتکار شده در آبیک کشف شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار کرد: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی، شناسایی باندهای سازمان یافته و احتکارکنندگان کالاهای اساسی در دستورکار مأموران قرار گرفت.
او افزود: با اشرافیت اطلاعاتی و به دنبال دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی آرد در یکی از انبارهای "آبیک"، بلافاصله در یک اقدام عملیاتی، مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان به همراه بازرسان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاجیان با بیان اینکه ماموران در بازرسی از محل تعداد ۹۶۰کیسه ۴۰کیلویی و ۷۹کیسه ۲۵کیلویی آرد قاچاق به وزن ۴۰هزار و ۳۷۵کیلوگرم فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند، اذعان کرد: بنا بر اعلام کارشناسان ارزش این محموله ۱میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: برابر دستور قاضی تعزیرات حکومتی، انبار مورد نظر پلمب و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

46

کد خبر 1448982

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مراد صارمی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل درگیری و نزاع در پردیس خبر داد و اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در یکی از محله‌های شهر بومهن موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد مأموران کلانتری ۱۲ بومهن بلافاصله در محل حاضر شدند و طی بررسی انجام شده مشخص شد افرادی که در یک مراسم ترحیم بوده با هم درگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: با توجه به حساسیت‌های موضوع، مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق شدند همه افراد و عاملین نزاع و درگیری که قصد فرار و متواری شدن را داشته با شلیک تیر هوایی زمین‌گیر و دستگیر کنند.

صارمی بیان کرد: هر ۸ نفر عامل نزاع دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی پردیس افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.‌

وی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6085063

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • رسیدگی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مشکلات شهروندان درحوزه انتظامی
  • کشف احتکار ۳۷۳ تن روغن و چای در قم
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم
  • جاعلان اسناد و مدارک در دام پلیس لرستان
  • کشف ۲۰۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر